Маркетинг в галузі фармацевтики

Маркетинг в галузі фармацевтики

Галузь фармацевтики для маркетингу – річ унікальна. І працювати з нею непросто. Продукти цієї сфери вимагають виключно індивідуального підходу. Ті кейси, що багаторазово спрацьовували з одним вашим клієнтом, можуть стати фатальною помилкою для іншого. Тому безліч маркетингових агентств намагається оминути таких клієнтів через необхідність вкладати величезний людський ресурс в роботу. А в ідеальному варіанті – взагалі бажано мати в агентстві людину з, принаймні, базовою медичною освітою.

Ми ж, свого часу, рішуче занурились у тему фармацевтики й відтоді не можемо зупинитись) Тож, розповідаємо з власного досвіду, в чому полягає специфіка роботи маркетолога в цій галузі та як до неї підготуватися:

1. Вся команда повинна максимально зануритись в тему, дослідити сферу застосування препарату, симптоматику хвороби, на лікування якої спрямована діючаречовина, які є аналоги та чим вони відрізняються. Проаналізувати спектр послуг, розібратися в стадіях перебігу хвороби іпроцедурах, що ці стадії супроводжують;

2. Варто створити базу авторитетних і валідних інформаційних ресурсів. Команда, що працює над проєктом, повинна знати, де можна знайти необхідну офіційну інформацію, де можна ознайомитись з клінічними дослідженнями.

3. Однозначно не обійтися без ретельного аналізу законодавства країни, з якою ви співпрацюєте. Наприклад, в деяких державах в рекламі заборонено посилатися на відгуки медиків чи пацієнтів. В деяких країнах заборонена реклама біологічно активних добавок тощо. Тому, не розібравшись з «Законом про рекламу» в галузі фармацевтики, не варто навіть штормінгпочинати.

4. Рекламний меседж має чітко відповідати інформації з інструкції препарату. Жодних перебільшень і жодних недомовок. Якщо в його показаннях до застосування зазначається, наприклад, «від болю під час спазму», рекламісти не мають права позиціювати його як загальне знеболювальне. Будь-які доповнення заради wow-ефекту доволі суворо караються законом.

5. Ну і, звісно, перш ніж розробляти рекламну кампанію, потрібно врахувати наявний ринок, конкурентів в галузі, інноваційність/консервативність продукту або послуги, з’ясувати, як препарат сприймається пацієнтами, з чим асоціюється.

Ми за цей час встигли попрацювати з такими брендами, як Sanofi, Bionorica, Sandoz, Дарниця, Артеріум, Delta Medical, Abbot, БХФЗ, Доctor Sam та багато інших і зрозуміли, що фарма — одна з наших найсильніших експертиз. Тому ми готові до нових викликів і неординарних завдань! Маркетинг в галузі фармацевтики.