Час No Make-Up досліджень

Час No Make-Up досліджень

В умовах карантину потреби ЦА змінюються, також модифікується її структура і механізми споживання. Вона, як і ми всі, набуває нового досвіду. І це, в першу чергу – можливість відстежити респондента «як є», в природних умовах, з оголеними емоціями і базовими потребами: БУДИНКУ, В ПЫЖАМI, БЕЗ МАКІЯЖУ!

Надзвичайно важливо це враховувати і аналізувати в своїй роботі! Важливо бути близьким, зрозумілим, «смачним».

Діджитал-дослідження і аналіз вже давно і щільно увійшли в нашу аналітичну життя. Але зараз саме час приділити їм ще більше уваги. Що це означає, і як це робимо ми? Замінюємо недоступні в умовах карантину методи робочої альтернативою. А саме:

Hall-test – Home-test

Проводимо тестування з подальшим анкетуванням / полуструктурированного інтерв’ю онлайн

Mystery shopper (visitor) – Mystery calling / writing / ordering

Перевірка якості роботи актуальних як ніколи служб доставки, телефонних та онлайн комунікацій компаній.

Фокус-групи – Он-лайн діади і тріади / Он-лайн чати і форуми

Проведення таких сесій в режимі онлайн дає нам можливість проводити кілька раундів (наприклад, до і після тестування / перегляду / ознайомлення з інформацією), давати індивідуальні завдання.

Глибинні / експертні інтерв’ю – Телефонні інтерв’ю / Он-лайн інтерв’ю

Зараз з’явилася можливість безпосередньо брати інтерв’ю тих, доступ до кого раніше був утруднений. Наприклад, керівників компаній, які раніше не могли приділити час через щільний графік.

Безумовно, це все не зможе назавжди замінити нам приватне живе спілкування. Але є і свої переваги (смайл). Наприклад, за допомогою веб-камери можна побувати у респондента будинку, заглянути до нього в холодильник вночі або ж підглянути за його домочадцями (з його дозволу, звичайно). Крім того, можна зібрати респондентів з різних міст і обмінятися враженнями від домашнього тестування продукту. Час No Make-Up досліджень.