Реклама


Креатив — ключ до серця споживача

У нас інженерний підхід до створення реклами — ми її конструюємо. Досліджуємо продукт і ринок, аналізуємо інформацію, визначаємо задачі рекламного повідомлення — і лише тоді підбираємо креативну ідею, яка їх вирішуватиме.

Büro.MT ― рекламне агентство повного циклу: створюємо рекламні проекти від «А» до «Я», від маркетингового дослідження до медіабаїнгу.

У нас інженерний підхід до створення реклами — ми її конструюємо. Досліджуємо продукт і ринок, аналізуємо інформацію, визначаємо задачі рекламного повідомлення — і лише тоді підбираємо креативну ідею, яка їх вирішуватиме.

Büro.MT ― рекламне агентство повного циклу: створюємо рекламні проекти від «А» до «Я», від маркетингового дослідження до медіабаїнгу.

Любимо та вміємо робити:

Рекламні кампанії

Медіастратегії

Відеоролики і радіоролики

 

Потрібна реклама? Звертайтеся!

 

СПІЛКУЄМОСЬ ТАК,
ЯК ЗРУЧНО ВАМ!

Büro.MT було засновано в 1999 році та стало одним з перших агентств реклами в Україні. За ці 18 років ми розробили майже 2000 креативних проектів для великих міжнародних і українських брендів — Microsoft, ŠKODA, BASF, Monsanto, Makel, Nemiroff, ПБГ «Ковальська», «Фундамент», SUN InBev Ukraine, «Верес», Roshen та багатьох інших .

Сьогодні структура нашого рекламного агентства, а саме — наявність власного дослідницького відділу та експертів в стратегічному плануванні — дозволяє грамотно підходити до кожного проекту.

Будь-яку творчу розробку ми починаємо з вивчення інформації про ринок, споживачів та продукти, визначення цілей і завдань комунікації. Й тільки тоді «конструюємо» креативну ідею.

Процес розробки рекламної кампанії в нашому агентстві складається з 12 етапів:

1. Клієнт-менеджери зустрічаються з замовником, щоб окреслити завдання проекту, терміни виконання та бюджет.

2. Менеджер, що керує проектом, збирає проектну команду всередині рекламного агентства брифує її учасників.

3. Менеджери та дослідники аналізують поточну ситуацію на ринку, конкурентне середовище, особливості продукту та поведінку споживачів.

4. Проектна команда агентства (за участю фахівця зі стратегічного планування) на основі зібраних на попередньому етапі даних, формує можливі стратегії рекламної комунікації, її цілі та завдання, визначає найбільш релевантні рекламні носії.

5. Виходячи з отриманих даних, творчий відділ агентства створює креативні концепти та ескізи рекламних продуктів.

6. Після обговорення та узгодження варіантів всередині рекламного агентства ідеї презентуються клієнту.

7. Клієнт дає зворотний зв’язок, творчий відділ вносить правки та коригування. Цей етап може повторюватися кілька разів — до тих пір, поки не будуть обрані та затверджені фінальні варіанти концептів.

8. Фахівці з медіапланування створюють план розміщення реклами, клієнт-менеджер узгоджує його з замовником.

9. Агентство займається закупівлею рекламних площ.

10. . Керівник проекту і творчий відділ організовують і контролюють безпосередньо виробництво рекламних продуктів (якість друку, зйомку відеороликів, запис радіороликів).

11. Після фінального затвердження з замовником, реклама розміщується на носіях, відправляється в ротацію та друк.

12. Рекламне агентство моніторить ефективність кампанії та за необхідності коригує параметри розміщення.

Цей алгоритм дозволяє максимально швидко, зручно та ефективно розробляти як комплексні рекламні кампанії, так і окремі продукти (радіо- і відеоролики, OOH-рекламу, рекламу для розміщення в пресі, BTL-матеріали).