Коли потрібна реклама?

  • якщо хочеш більше продавати;
  • якщо потенційні клієнти обирають конкурентів;
  • якщо цільова не помічає бренд;
  • якщо немає рішення для бізнес-задач;
  • якщо хочеш підкреслити унікальність.

Що ми пропонуємо?

  1. 1. Аудит
  2. 2. Дослідження
  3. 3. Комунікаційна стратегія
  4. 4. Розробка BIG ідеї
  1. 5. Дизайн концепцій
  2. 6. Медіастратегія
  3. 7. Розміщення реклами
  4. 8. Моніторинг ефективності
photo

Як ми розробляємо рекламу? Креатив, що працює в 6 етапів

sticker
1. Дослідження
Організовуємо справжню пошукову операцію інсайтів. Важлива кожна деталь: поведінка споживачів, ситуація на ринку, конкурентна середа, особливості товару. Дивимося на продукт з усіх можливих кутів та під лупою.
2. Стратегія
Відштовхуючись від нашого дослідження, переходимо
до стратегії кампанії: головні цілі та задачі. Відбудовуємо велику ідею, яку можна буде розшивати роками. Обираємо релевантні носії, що прикрасимо своєю рекламою — так нас точно побачать
та почують.
3. Креатив
Тут народжується творчість. Креативний відділ розробляє слогани, концепти та дизайн, що виділять тебе поміж інших та влучать у яблучко.
Це симбіоз мистецтва
та технологічності.
sticker
4. Презентація
Настає приємно бентежний момент, коли всі
наші напрацювання демонструються тобі. Пояснюємо кожну ідею, деталь та чому це буде працювати. Обирай те, що припало до душі, уточнюй
та корегуй, щоб фінальна концепція була ідеальною.
5. Реалізація
На сцену виходять спеціалісти з медіапланування. Вони створюють план — де, як
і коли повинна з’явитися реклама, щоб бути найефективнішою. Після затвердження — ми займаємося покупкою майданчиків, виробництвом продукції (фільмування роликів, підготовка до печаті, запис аудіоматеріалів)
та розміщенням на носіях.
6. Оцінка ефективності
Після того, як реклама відправлена в ротацію, ми моніторимо всі показники ефективності та при необхідності коригуємо дані для кращого результату.
Це дозволяє нам запускати кампанії, що продають.

Чому рекламу треба розробляти в Бюро?

Створюємо креатив не заради креативу. Ми розробляємо рекламу, що працює на твій бізнес: як комплексні кампанії, так і окремі продукти. Наші концепти б’ють в ціль, допомагають бренду гармонічно зростати

та захоплювати території.

З 1999 року ми запустили понад 2000 креативних проєктів для міжнародних

та українських брендів. Тому ми знаємо, як виглядає

твоє заробити.

Büro.MT було засновано в 1999 році та стало одним з перших агентств реклами в Україні. За ці 18 років ми розробили майже 2000 креативних проектів для великих міжнародних і українських брендів — Microsoft, ŠKODA, BASF, Monsanto, Makel, Nemiroff, ПБГ «Ковальська», «Фундамент», SUN InBev Ukraine, «Верес», Roshen та багатьох інших .

Сьогодні структура нашого рекламного агентства, а саме — наявність власного дослідницького відділу та експертів в стратегічному плануванні — дозволяє грамотно підходити до кожного проекту.

Будь-яку творчу розробку ми починаємо з вивчення інформації про ринок, споживачів та продукти, визначення цілей і завдань комунікації. Й тільки тоді «конструюємо» креативну ідею.

Процес розробки рекламної кампанії в нашому агентстві складається з 12 етапів:

1. Клієнт-менеджери зустрічаються з замовником, щоб окреслити завдання проекту, терміни виконання та бюджет.

2. Менеджер, що керує проектом, збирає проектну команду всередині рекламного агентства брифує її учасників.

3. Менеджери та дослідники аналізують поточну ситуацію на ринку, конкурентне середовище, особливості продукту та поведінку споживачів.

4. Проектна команда агентства (за участю фахівця зі стратегічного планування) на основі зібраних на попередньому етапі даних, формує можливі стратегії рекламної комунікації, її цілі та завдання, визначає найбільш релевантні рекламні носії.

5. Виходячи з отриманих даних, творчий відділ агентства створює креативні концепти та ескізи рекламних продуктів.

6. Після обговорення та узгодження варіантів всередині рекламного агентства ідеї презентуються клієнту.

7. Клієнт дає зворотний зв’язок, творчий відділ вносить правки та коригування. Цей етап може повторюватися кілька разів — до тих пір, поки не будуть обрані та затверджені фінальні варіанти концептів.

8. Фахівці з медіапланування створюють план розміщення реклами, клієнт-менеджер узгоджує його з замовником.

9. Агентство займається закупівлею рекламних площ.

10. . Керівник проекту і творчий відділ організовують і контролюють безпосередньо виробництво рекламних продуктів (якість друку, зйомку відеороликів, запис радіороликів).

11. Після фінального затвердження з замовником, реклама розміщується на носіях, відправляється в ротацію та друк.

12. Рекламне агентство моніторить ефективність кампанії та за необхідності коригує параметри розміщення.

Цей алгоритм дозволяє максимально швидко, зручно та ефективно розробляти як комплексні рекламні кампанії, так і окремі продукти (радіо- і відеоролики, OOH-рекламу, рекламу для розміщення в пресі, BTL-матеріали).