Коли потрібен брендинг?

  • якщо у продукту на ринку є конкуренти;
  • якщо хочеш коштувати дорожче;
  • якщо продукт не викликає емоцій;
  • якщо не монетизуєш унікальність;
  • якщо не розумієш для кого твій бренд.

Які види брендингу ми пропонуємо?

  1. 1. Розробка місії
  2. 2. Позиціонування
  3. 3. Легенда бренда
  4. 4. Tone of voice
  5. 5. Платформа бренда
  1. 6. Неймінг
  2. 7. Дизайн-сесія
  3. 8. Розробка логотипу
  4. 9. Айдентика
  5. 10. Брендбук
photo

Як ми створюємо бренд? Креативні сходинки:

sticker
1. Аватар
Після аналізу ринку
та розмови з тобою
— ми утворюємо стрижень майбутнього бренда. Знаходимо ідеальний образ покупця, який тільки і чекає
на появу нашого бренда.
2. Легенда бренда
Ми відповімо на запитання: «Якби бренд був людиною,
то якою?». Розробимо особистість, якій хочеться довіряти, яка буде з потенційними клієнтами
на одній хвилі. Опрацьовуємо місію та головні принципи,
від яких вона не відступиться. Тебе більше ніколи
не сплутають з іншими.
3. Брендинг і ребрендинг
Не залишимо короля голим
та без імені. Розробимо неймінг, замість тисячі слів. Створимо логотип та айдентику, підберемо фірмові кольори, що повністю відтворять самобутність бізнесу. І звісно ж надамо тобі варіанти на вибір. Бренд впізнають з першого погляду.
sticker
4. Брендбук
Золотий стандарт кожного влучного бренда. Він допоможе не витрачати зайвих сил та часу, щоб пояснити підрядникам та робітникам, як правильно. Брендбук містить усі правила
і рішення, що ми затвердили під час роботи. Це есенція всієї нашої праці.

Які переваги брендингу у Бюро?

Ти отримаєш живий образ бренда, що закохує, чіпляє

та викликає емоції у клієнтів,

а головне спонукає купити саме в тебе. Для нас маркетинг — це упорядкована система, що живе у брендбуці. Ми віримо, що дисципліна

та порядок веде до прибутку.

Ми створюємо зв’язки між клієнтом і брендом вже 20 років. За цей час виростили

та випустили у світ прибуткові проєкти: Nemiroff LEX, Comfy, Siltek. Ми впевнені, що можемо тебе здивувати.

Брендинг компанії (або ребрендинг) — ретельна та відповідальна справа, але при цьому дуже нами люблена. Створення бренду — акт творчості реальності. Бренди живуть в реальному світі, «спілкуються» з людьми, закохують в себе або, навпаки, викликають шквали обурення. У кожного бренду своя доля: одні процвітають і стають іконами цілих поколінь, інші гинуть в забутті.

Нам важливо створювати сильні й міцні бренди. Ми обожнюємо дивитися, як наші витвори живуть, ростуть, змінюються. Котрий рік ми з задоволенням спостерігаємо за успіхами наших творінь —Nemiroff LEX, Comfy, Siltek, LoraShen і багатьма іншими.

Розробка бренду в нашому агентстві — це кропіткий процес, під час якого ми «цеглинка за цеглинкою» збираємо ідентичність бренду: починаючи з визначення його місії та завершуючи створенням брендбуку. З яких же «цеглинок» будується бренд?

Місія

Створення бренду починається з визначення його місії. Місія — це призначення і «сенс існування» бізнесу, його «мрія» про ідеальний світ та підхід до її втілення. Як правило, місію бренду можна сформулювати в декількох фразах — вони повинні бути простими і досить прагматичними, але надихаючими. Наприклад, ось місія Ikea: «Поліпшити повсякденне життя багатьох людей. Пропонувати широкий асортимент зручних і функціональних товарів для облаштування будинку за такими низькими цінами, щоб якомога більше людей мали можливість їх купити».

Сутність або «есенція»

У будь-який успішний бренд закладена «есенція» бізнесу — його «дух» і серце, почуття, які переживають люди, маючи контакт із брендом. Наприклад, сутність бренду Volvo — «безпека», а Harley Davidson — «свобода». Визначення «есенції» — дуже важливий і непростий етап брендингу (або ребрендингу). Сформулювати «есенцію» часто допомагає відповідь на питання: «Якби бренд був людиною, то якою?».

Характер бренду

Як бренд «говорить», які здійснює вчинки, на що реагує — це і є характер бренду. Описати його також допомагає персоніфікація — застосування до бізнесу людських якостей. Наприклад, бренд може бути «молодим і модним» або ж «серйозним і діловим».

Позиціонування

Позиціонування — це наріжний камінь (ну, або «цеглинка») в процесі створення бренду. Продумане позиціонування говорить про емоційні («есенція», особистість бренду) та раціональні (вартість, якість, унікальні властивості) характеристики бренду та про його позицію на ринку: категорія продукту, цільова аудиторія. Від правильно сформульованого позиціонування дуже сильно залежить успіх бренду.

Неймінг

Розробка нейму — це мистецтво «пролізти у вушко голки». Хороший нейм повинен відповідати величезній кількості критеріїв одночасно: відображати і емоційні, і раціональні переваги бренду, підходити цільовій аудиторії, бути оригінальним і водночас зрозумілим, запам’ятовуватися, проте не бути занадто складним, добре звучати різними мовами, легко вимовлятись, і навіть … мати гарний вигляд на письмі. Щодо брендингу справедливе відоме прислів’я — «як човен назвеш — так він і попливе».

Візуальна айдентика

Графічне оформлення бренду — це не просто логотип і фірмовий стиль. Це візуальне втілення всіх цінностей бренду, його обіцянки споживачам, його сутності та особистості. Вона повинна допомагати споживачеві “впізнавати” бренд, де б він його не зустрів, і пробуджувати ті емоції, які повинен викликати сам бренд.

Розробка бренду закінчується створенням брендбуку, в якому детально та зручно для сприйняття зібрані всі вищевказані елементи ідентичності бренду: від місії до вказівок з використання елементів фірмового стилю.