Розробка фірмового стилю

РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ

Ми займаємося графічним дизайном більше десяти років. Пріоритетна спеціалізація агентства в сфері дизайну — це розробка фірмового стилю та логотипів.

Корпоративний стиль — важливий елемент ідентичності компанії. Дотримання певного графічного ряду дозволяє бренду завжди залишатися впізнаваним, зберігати свою «особистість» і манеру спілкування зі споживачами в самих різних ситуаціях.

Створення фірмового стилю — це кропіткий пошук візуального втілення цінностей і переваг бренда. Кожен елемент стилю — від логотипу до дизайну корпоративних сувенірів — повинен відповідати духу бренда.

Логотип

Базовий елемент фірмового стилю. Логотип — це «графічне ім’я» бренда і квінтесенція візуальної айдентики. Може бути шрифтовим або що складається з графічного знака та написи. Як правило, фірмовий стиль будується саме на основі логотипу і підтримує його. Логотип — це не тільки сам знак, а й правила його використання та відтворення, які обов’язково повинні бути детально прописані в керівництві з використання фірмового стилю.

Корпоративний шрифт

У нинішню цифрову епоху корпоративний шрифт — ніби почерк людини. Він унікальний і багато говорить про власника. Гарнітура шрифту, його «настрій» і стиль повинні відповідати іміджу компанії. Якщо використовуються різні накреслення — необхідно регламентувати ситуації та особливості їх застосування в брендбуку.

Фірмові кольори

Фірмовий стиль обов’язково включає в себе палітру корпоративних кольорів. Фірмові відтінки, як правило, підтримують тони логотипу. Наявність палітри допомагає створювати гармонійний дизайн будь-яких об’єктів: наприклад, бланків для поштової розсилки або корпоративних сувенірів. Зазвичай палітра складається з 2-3 основних відтінків і 5-7 додаткових, а для ідентичності відображення кожен колір описується номером Pantone або значенням CMYK для друку і hex-кодом для електронного відтворення.

Патерни та іконографія

Використання фірмових патернів і іконок дозволяє максимально індивідуалізувати всі пов’язані з брендом візуальні матеріали. Ці елементи, як правило, перегукуються з логотипом за формою і кольором, допомагаючи споживачеві ідентифікувати бренд навіть без лого. Особливості використання патернів та іконок обов’язково прописуються при розробці брендбуку.

Підсумком створення фірмового стилю завжди стає розробка брендбуку (інші терміни — стайлгайд — англ. style guide, керівництво по використанню фірмового стилю), де містяться максимально докладні інструкції з застосування всіх згаданих елементів. Також в брендбуці зазвичай детально регламентуються правила оформлення різної корпоративної документації, рекламних матеріалів, брендування корпоративної техніки та спецодягу, оформлення сувенірних матеріалів та інші подібні речі в залежності від специфіки компанії замовника.

СПІЛКУЄМОСЬ ТАК,
ЯК ЗРУЧНО ВАМ!