Дизайн

Рекламне агентство Büro.MT - Графічний дизайн.

ДИЗАЙН

Для нас дизайн — це графічне вирішення маркетингових задач. Ми робимо не просто красиво, ми робимо доцільно, враховуючи позиціонування бренду, особливості конкурентів, очікування цільової аудиторії та призначення самого об’єкта.

Що ми робимо:

Фірмовий стиль

Логотипи

Дизайн пакування

Оформлення POS-матеріалів

Дизайн корпоративних сувенірів

 

Хочете замовити гарний і грамотний дизайн? Звертайтесь!

 

СПІЛКУЄМОСЬ ТАК,
ЯК ЗРУЧНО ВАМ!

Грамотний дизайн має величезне значення в маркетингу та рекламі: часто успіх ідеї залежить від того, наскільки успішним є її візуальне втілення (а от невдалий дизайн здатний «убити» навіть найцікавіший концепт). У дизайну безліч «функцій», і кожна з них — це цеглинка успішної маркетингової стратегії.

Дизайн — це спосіб комунікації бренду

Основні цілі рекламних комунікацій — це формування позитивного іміджу бренду та, звичайно, стимулювання споживачів до покупки. При цьому ключовим фактором у залученні людей до покупки є створення довіри до бренду.

Бренд — це уявлення споживача про конкретну пропозицію: наприклад, один бренд сприймається як втілення розкоші та ексклюзивності, інший — комфорту і відкритості.

Кожен рекламний продукт — відеоролик, брошура або онлайн-банер — щось говорить про бренд. І важливо, щоб це «візуальне повідомлення» відповідало тому іміджу бренду, який склався у покупців.

Неякісний, невідповідний до позиціонування дизайн здатний звести нанівець багато років роботи над брендом. І навпаки, хороший дизайн завжди викликає довіру, так як сигналізує про професіоналізм компанії, її фінансові ресурси, якість роботи та стійкість позиції на ринку.

Дизайн привертає увагу

Будь-якій рекламній кампанії, навіть найкращій, корисно привертати увагу споживача з першого погляду. Вона повинна підніматися над «суєтою» інших повідомлень рекламодавців і виробників контенту. Вона повинна звернути на себе увагу потрібної аудиторії і утримати її.

Залежно від цілей комунікації та цільової аудиторії дизайн, що привертає увагу, може бути абсолютно різним. Можливо, потенційним клієнтам ближчими будуть лаконічні, благородні візуальні рішення, а, може, навпаки — яскраві та динамічні. Але незалежно від обраного стилю, якісний дизайн — це саме те, що допомагає зробити рекламну кампанію не тільки помітною, але і такою, що запам’ятовується.

Дизайн стимулює продажі

Конверсію може забезпечити не тільки текст, що стимулює продажі. Існує чимало досліджень, які доводять, що, наприклад, добре продуманий дизайн сайту значно підвищує ймовірність покупки або дзвінка. Як погляд людини ковзає по всьому сайту? На що він звертає увагу перш за все? Які емоції викликають у нього фотографії, гамма кольорів? Правильні відповіді на ці та інші подібні питання — це ключ до «дизайну, який продає».

Дизайн підсилює повідомлення

Грамотний дизайн підтримує та підкреслює посил бренду або компанії. Ця «властивість» хорошого дизайну є надзвичайно важливою не тільки в брендингу та рекламних комунікаціях, та навіть і в некомерційній діяльності. Наприклад, кілька ретельно підібраних зображень можуть набагато сильніше підштовхнути людей до благодійності, ніж сотня слів з описом проблеми.