Інфотека Формула успіху: B2B + B2C = B2P! Ефективність рекламного тексту Основи емоційного брендингу Інструменти маркетолога: аватар клієнта Нова етика брендингу та брендів Портрет споживача або «Матеріалізація чуттєвих ідей»? Маркетинг в галузі агропромисловості. В чому його особливість? Все починається з досліджень. Доведено DOVE Споживчі сегменти: психологія змін Криза як двигун прогресу: світ змінюється швидше, ніж ми думали Будь діджитал: від тактики виживання до стратегії успіху Уроки роботи на карантині Маркетинг в галузі фармацевтики Вихід із карантину: новий баланс споживання Гостросюжетні бюджети Час No Make-Up досліджень Гігієна бренду Комунікація брендів на карантині Ребрендинг Еволюція, революція, реінкарнація, або Три способи оновити бренд. Соціологічні опитування та електоральні дослідження Як проводяться «політичні» дослідження та навіщо вони потрібні — розповідає Володимир Косенко. Брендинг територій Навіщо містам і країнам власні бренди і як їх створювати. Універсальних дослідницьких методів не існує Думка керівника дослідницького відділу BÜRO.MT Олексія Ганюкова. Що таке «креативний маркетинг» Що таке креативний маркетинг і чим він кращий за креативну рекламу?
Соціологічні опитування та електоральні дослідження Як проводяться «політичні» дослідження та навіщо вони потрібні — розповідає Володимир Косенко.
Універсальних дослідницьких методів не існує Думка керівника дослідницького відділу BÜRO.MT Олексія Ганюкова.