Маркетингові дослідження

маркетингові дослідження

Розвідка ринку

Спеціалізуємося на маркетингових дослідженнях під конкретні завдання клієнта — чи, якщо говорити мовою дослідників, ad-hoc. Допомагаємо замовникам зрозуміти, чого хочуть клієнти, а головне — як правильно скористатись цим знанням. У фіналі кожного дослідження ринку надаємо замовнику детальний звіт з рекомендаціями, як вчинити з отриманими даними.

Використовуємо всі види дослідницьких інструментів і методик, в тому числі проводимо:

Фокус-групи

Експрес-опитування

Масові опитування

Експертні опитування

«Таємний покупець»

Контент-дослідження

 

Хочете дізнатись, про що думають ваші клієнти?
Звертайтесь, з’ясуємо!

 

СПІЛКУЄМОСЬ ТАК,
ЯК ЗРУЧНО ВАМ!

Проведення маркетингових досліджень — основний напрямок роботи Büro.MT. Ми досліджуємо ринок і практики споживачів із дня заснування агентства та за 18 років роботи реалізували понад 2000 дослідницьких проектів.

Наша спеціалізація — дослідження ad-hoc або, іншими словами, «на замовлення». Кожен такий проект — це ексклюзивна розробка під конкретне завдання замовника.

Проведення маркетингових досліджень «на замовлення» здійснюється в чотири етапи:

Розробка

З огляду на запит клієнта, дослідники розроблять дизайн дослідницького проекту: підберуть дослідні інструменти та методику, розрахують вибірку респондентів для опитування, сформулюють питання, на які має відповісти маркетингове дослідження.

Реалізація

Після розробки дизайну дослідження і затвердження його з клієнтом ми приступаємо безпосередньо до реалізації проекту (в тому числі організовуємо і контролюємо опитування, hall-тести продукції, відвідування таємними покупцями та інші «польові» роботи, проводимо фокус-групи).

Аналіз і рекомендації

Один найскладніших етапів, вимагає від дослідників вміння працювати з великими масивами інформації, уважності та професійного чуття. На цьому етапі ми аналізуємо і структуруємо зібрані дані, формуючи зручний для сприйняття звіт з результатами маркетингового дослідження і отриманими інсайтами.

Всі аналітичні звіти ми обов’язково завершуємо рекомендаціями для клієнтів — як використовувати отримані результати для вирішення проблеми клієнта: які маркетингові заходи вжити, як скорегувати ринкову стратегію (продукт, особливості дистрибуції, комунікації зі споживачами і т.д.).
Постконсультування
Büro.MT пропонує своїм клієнтам практично унікальну послугу — маркетингове консультування за підсумками дослідницького проекту. Протягом 3-х місяців після завершення маркетингового дослідження ринку ми допомагаємо клієнту застосувати отримані знання на практиці і впроваджувати в життя рекомендації агентства.

«Скроєні на замовлення» дослідження — це найефективніший на сьогодні метод вивчення ринку і поведінки споживачів. Ефективний — тому що чітко відповідає потребам кожного конкретного клієнта і його продукту та враховує актуальну ситуацію на ринку.

Недоліком методу можна вважати відносну тривалість проведення маркетингових досліджень «на замовлення» в порівнянні з «готовими» стандартними проектами. Однак великий досвід і «набита рука» дослідників Büro.MT дозволяє нам реалізовувати маркетингові дослідження ad-hoc в максимально короткі терміни.