Проведення маркетингових досліджень — основний напрямок роботи Бюро Маркетингових Технологій. Ми досліджуємо ринок і практики споживачів із дня заснування агентства та за 20 років роботи реалізували понад 2000 дослідницьких проектів.
Наша спеціалізація — дослідження ad-hoc або, іншими словами, «на замовлення». Кожен такий проект — це ексклюзивна розробка під конкретне завдання замовника.
Проведення маркетингових досліджень «на замовлення» здійснюється в чотири етапи:
1. Розробка
З огляду на запит клієнта, наші спеціалісти розроблять дизайн дослідницького проекту: підберуть інструменти та методику, розрахують вибірку респондентів для опитування та сформулюють питання, на які має відповісти маркетингове дослідження.
4. Реалізація
Після дизайну дослідження і затвердження його з клієнтом ми беремося безпосередньо до реалізації проекту (в тому числі організовуємо й контролюємо опитування, hall-тести продукції, відвідування таємними покупцями, проводимо фокус-групи та інші «польові» роботи).
3. Аналіз і рекомендації
Один найскладніших етапів, що вимагає від дослідників вміння працювати з великими масивами інформації, уважності та професійного чуття. Ми аналізуємо і структуруємо зібрані дані, формуючи зручний для сприйняття звіт з результатами маркетингового дослідження і отриманими інсайтами.
Всі аналітичні звіти ми обов’язково завершуємо рекомендаціями для клієнтів — як використовувати отримані дані для вирішення проблеми клієнта: які маркетингові заходи вжити, як скорегувати ринкову стратегію (продукт, особливості дистрибуції, комунікації зі споживачами і т.д.).
5. Постконсультування
Бюро Маркетингових Технологій пропонує своїм клієнтам практично унікальну послугу — маркетингове консультування за підсумками дослідницького проекту. Протягом 3-х місяців після завершення маркетингового дослідження ринку ми допомагаємо клієнту застосовувати отримані знання на практиці та впроваджувати в життя рекомендації агентства.
«Скроєні на замовлення» дослідження — це найефективніший на сьогодні метод вивчення ринку і поведінки споживачів. Ефективний — оскільки чітко відповідає потребам кожного конкретного клієнта і його продукту та враховує актуальну ситуацію на ринку.
Недоліком методу можна вважати відносну тривалість проведення маркетингові дослідження «на замовлення» в порівнянні з «готовими» стандартними проектами. Однак великий досвід і «набита рука» дослідників Бюро Маркетингових Технологій дозволяє нам реалізовувати маркетингові дослідження ad-hoc в максимально короткі терміни.