Коли потрібен маркетинг?

  • якщо є бізнес:і якщо хочеш бізнес)
  • якщо не знаєш, куди рухатися далі;
  • якщо треба зрозуміти, як досягти цілей;
  • якщо бренд має зростати;
  • якщо не розумієш перспективи та вектору.

Що ми пропонуємо?

  1. 1. Маркетинговий аудит
  2. 2. Маркетингова стратегія
  3. 3. Маркетингова консультація
  1. 4. Стратегічна сесія
  2. 5.Маркетинговий план
  3. 6. Стратегія виходу на ринок
photo

Як відбувається маркетингова розробка? Усього 4 дієвих етапи:

sticker
1. Аналіз
У нас є секретик успіху — спочатку досліджуємо 3К: клієнт, конкурент, компанія,
а тільки потім розробляємо. Завжди озираємося на повну картину — проводимо аудит маркетингових активностей бренда, аналізуємо споживчі практики та ситуацію на ринку.
2. Звужуємо рамки
Бінго, ми знайшли авдиторію — це зерно прибутку. Їх потреби та емоції будуть на першому місці. Структуруємо переваги бізнесу перед конкурентами, перспективи зростання та цілі. Це допомагає окреслити унікальність продукту та зрозуміти, як на цьому заробити.
3. Маркетингова стратегія
Золоте правило вдалого маркетингу — розробляти стратегію, що базується на фактах. З них випливає бренд-обіцянка та головні маркетингові константи, які перетворюються на цільну картину. Маркетинг робить продукт неповторним, утворє близькість та заохочує клієнтів витрачати.
sticker
4. Готовий план
Ми не залишимо тебе сам на сам із стратегію, бо на ній наша робота не закінчується. Ми готуємо детальний план дій, щоб крок за кроком реалізувати маркетинг. У ньому чітко прописуються всі цілі, терміни та шляхи досягнення.

Які переваги від маркетингу в Бюро?

Ти отримаєш детальний маршрут до прибуткового бізнесу. Чіткий маркетинговий план, що збільшить долю на ринку, пояснить авдиторії, чому ти найкращий та допоможе досягти всіх поставлених цілей.

Займаємося маркетингом з 1999 року. Встигли провести дослідження та розробити стратегію для більше ніж 2000 брендів та продуктів. Вирішуємо реальні бізнес-задачі.

Що ж являє собою маркетингова стратегія? Це сформульоване бачення цілей бізнесу та способів їх досягти. Простіше кажучи, маркетингова стратегія — це довгостроковий план дій компанії на ринку.

Однак важливо розрізняти маркетингову стратегію і маркетинговий план. Ці два документи часто плутають, оскільки стратегія маркетингу є основою для розробки плану маркетингової активності, однак вони відрізняються.

Маркетингова стратегія являє собою більш глобальну картину того, що бізнес пропонує споживачеві та як діє на ринку. Маркетинговий план же — це більш деталізований «список» конкретних тактичних дій і засобів з реалізації стратегії: наприклад, платформ і каналів комунікації, креативних ідей, таймінгу маркетингових активностей тощо.

Етапи створення маркетингової стратегії

Розробка маркетингової стратегії — тривалий поетапний процес. Залежно від специфіки кожного конкретного бізнесу та кейса, він може включати в себе різні елементи. Але основні етапи або «блоки», з яких, власне, і будується маркетингова стратегія розвитку бізнесу, залишаються незмінними.

1. Дослідження ринку, конкурентів та споживачів

Як практично будь-який маркетинговий проект, процес розробки маркетингової стратегії починається з дослідження ринку, конкурентного середовища та споживчих практик потенційної аудиторії бізнесу.

2. Визначення переваг і зон розвитку бізнесу

На другому етапі проекту необхідно зрозуміти сильні сторони бізнесу, пропустивши їх через «сито» інформації, отриманої на попередньому етапі. Так визначаються переваги компанії перед конкурентами, унікальні для ринку характеристики і особливості, що потрапляють в потреби і цінності цільової аудиторії. Також на цьому етапі розробки маркетингової стратегії важливо окреслити зони розвитку бізнесу.

3. Формування основної пропозиції бізнесу

Аналіз інформації, отриманої на перших двох етапах, дозволяє сформувати основну пропозицію бізнесу, його «обіцянку» споживачеві. Найвдаліші маркетингові стратегії будуються на інсайтах — коли бізнес знаходить абсолютно унікальну та водночас час близьку для клієнтів потребу.

4. Створення ключових маркетингових повідомлень

На основі «обіцянки» бренду формуються ключові маркетингові повідомлення. Саме вони ляжуть в основу всіх наступних маркетингових комунікацій бізнесу зі споживачами.

5. Складання маркетингового плану

Підсумком роботи над маркетинговою стратегією компанії стає маркетинговий план — по суті, список кроків щодо практичної реалізації маркетингової стратегії. Маркетинговий план, як правило, включає в себе конкретні цілі та опис шляхів їх досягнення.