
Маркетингова стратегія і комунікація виробника комбікормів «КРАМАР»

Ми в BÜRO.MT любимо і вміємо працювати не тільки з традиційно «рекламними» категоріями ринку. Більш того, специфічна робота з «індустріальними» категоріями і клієнтами користується у нас особливою любов’ю. Адже тут можна розвернутися не тільки вшир, але і зануритися вглиб специфіки, процесів і законів конкретної індустрії. А ми це любимо!
Однією з таких улюблених категорій для нас є сільськогосподарський сектор. До нас звернулася компанія-виробник тваринницьких комбікормів «КРАМАР».
Завданням BÜRO.MT були аналіз та корегування маркетингової стратегії компанії, портфеля брендів, розробка товарного і рекламного позиціонування компанії і рекламної комунікації в каналах просування.
Природно, ми почали з комплексних досліджень самої компанії, конкурентного ринку і клієнтів.
Як показав аналіз бізнес-процесів компанії, для неї в рівній мірі важливі і клієнти-дистриб’ютори, і кінцевий споживач – фермери і приватні сільські господарства. Відповідно, всі подальші розробки і дослідження ми робили з урахуванням одразу двох сегментів цільової аудиторії.
Критично важливим висновком з аналізу ринку став той факт, що в Україні поступово знижується поголів’я в великому тваринництві, а кількість птиці, навпаки, повільно, але зростає.
Масштабне опитування аудиторії в двох напрямках допомогло з’ясувати всі плюси і мінуси бренду «КРАМАР» в сприйнятті споживачів: від асортименту і сервісу до упаковки і айдентики.

Логічним продовженням досліджень стала спільна з клієнтом стратегічна сесія. Використовуючи отримані дані, ми виробили ключові елементи подальшої маркетингової стратегії бренду «КРАМАР»:
Сформулювали маркетингове позиціонування, змістивши акцент на корми для птахівництва: «КРАМАР» – експерт з комбікормів для птиці.
Визначили ключові вхідні дані для рестайлінгу айдентики бренду. Виокремили два напрямки маркетингової комунікації: іміджевий та продуктовий.
Наступним етапом роботи стали: оновлення айдентики бренду і розробка рекламної кампанії бренду для різних каналів комунікації. Айдентика бренду відобразила його нове позиціонування – експерт з комбікормів для птахів. Іміджева комунікація в зовнішній рекламі та на радіо донесла емоційні переваги бренду. Раціональна продуктова кампанія була реалізована в серії ПОСМ матеріалів в точках продажів.






Ролик для радио

