Розробка айдентики і візуальної комунікації бренду Mirage Style
Розробка айдентики і візуальної комунікації бренду Mirage Style

Розробка айдентики і візуальної комунікації бренду Mirage Style

Ми продовжуємо плідну роботу для бренду Mirage Style. Це сучасний бренд верхнього одягу plus size, створеного з любов’ю для люблячих себе жінок. На першому етапі ми з такою ж безмежною любов’ю розробили для бренду стратегію і позиціонування, про що із задоволенням розповіли вам тут: кейс. 

Наступним етапом нашої роботи стала розробка нової айдентики бренду, яка би відповідала характеру, філософії та новим амбітним завданням Mirage Style, а також створювала би теплий щирий тон спілкування бренду зі своїми улюбленими клієнтками.

Ми чудово розуміли, що у фешн-індустрії свої закони, які відбиваються і в айдентиці фешн-брендів. Тут важливі не химерні знаки, метафоричні символи й сюжети, а здатність передати стиль, дух і емоції бренду через лаконічні, але дуже ємні типографічні рішення, гру і вибір гарнітур, комбінацію елегантних шрифтів і фонових рішень.

Розробка айдентики і візуальної комунікації бренду Mirage Style

З цього розуміння і народжувався новий логотип бренду, який вмістив в собі так багато важливих смислів. Адже компанія Mirage Style – це бізнес з багатою історією, що пройшов десятиліття розвитку і трансформації в стильний сучасний бренд. Про це, серед іншого, говорить і смислова частка “age” в його імені.

Тому не випадково основою візуального рішення логотипу став шрифт Bauer Bodoni з легендарного сімейства гарнітур Bodoni. Розроблений італійцем Джамбаттіста Бодоні ще в 1798 році, він пройшов через серію дизайнерських інтерпретацій на початку і кінці ХХ століття, і в сьогоднішню цифрову епоху залишається одним з найстильніших і актуальних.

Таке шрифтовое рішення логотипу одразу відправляє нас на обкладинки бренд-каталогів та журналів про сучасну моду. А використання ультраплотного кернинга дозволило органічно зв’язати всі елементи імені в одну стильну і виразну сутність, яка стверджує: ми і є стиль.

Розробка айдентики і візуальної комунікації бренду Mirage Style

Розробляючи систему айдентики Mirage Style, ми наповнювали сучасні трендові форми і рішення, властиві індустрії моди, цінностями нашої аудиторії, цінностями і філософією бренду.

Для нас було важливо, щоб спілкування бренду Mirage Style зі своїми шанувальницями не закінчувалось після факту покупки, щоб бренд і далі говорив з ними про найважливіше: про самосприйняття, про позитивне ставлення до життя, про оптимізм і красі в кожному з нас.

Тому ми зробили так, щоб кожен елемент айдентики ніс в собі щире і тепле послання своїм власницям, і нагадував їм, що вони прекрасні й унікальні. І у нас дійсно «заговорило» все, від гудзика і бірки до упаковки і чохла. Заговорило про найважливіше: про любов до самої себе, з якої починається любов до решти світу. Розробка айдентики і візуальної комунікації бренду Mirage Style.