
Корпорація «Арсенал»: ребрендинг
Українська корпорація «Арсенал» займається проектуванням і впровадженням систем радіолокаційних і комбінованих ППО. Компанія тісно співпрацює c ЗСУ, а також виконує замовлення для зовнішнього ринку, плануючи в найближчому майбутньому розширювати географію поставок.
Перед агентством стояло завдання оновити та уточнити позиціонування корпорації — для внутрішнього та зовнішнього ринків, створити сучасний логотип і фірмовий стиль, зберігши та підкресливши при цьому актуальне найменування підприємства.
Визначивши основну суть бренду — «Арсенал» допомагає своїм замовникам «тримати ситуацію під контролем, залишаючись у безпеці», ми розробили лаконічний логотип, що відображає цей посил. При цьому в знаку символічно зображені й принцип радіолокації, й поняття безпеки, захисту («захисний купол» над буквою «А»).
У докладний стайлгайд увійшли рекомендації з використання логотипу та інших елементів фірмового стилю, а також приклади оформлення корпоративної документації та сувенірів.
В рамках проекту ми також створили корпоративний слоган, що чітко відображає суть бренду: «Під контролем. Під захистом» (Under control. Under protection).





