Маркетингове дослідження для «АТБ-маркет»

«АТБ-маркет» ― найбільша в Україні мережа супермаркетів-дискаунтерів, що існує з 1993 року. Мережа представлена ​​в 213 населених пунктах країни та нараховує 800 магазинів, де щодня здійснюють покупки понад 2 мільйони українців.

На замовлення компанії наше агентство реалізувало масштабне маркетингове дослідження, яке виявило основні потреби та переваги цільової аудиторії бренду «АТБ-маркет» як щодо магазинів мережі, так і по відношенню до конкурентів.

В рамках проекту наші дослідники опитали 2550 осіб ― реальних і потенційних покупців «АТБ-маркет» віком від 22 до 65 років. Опитування проходили в межах пішої досяжності (до 600 метрів) від 50-ти магазинів «АТБ».

Підсумком дослідження став точний портрет ЦА бренду: її соціально-демографічні характеристики, вподобання, сприйняття супермаркетів мережі. Ми змогли проаналізувати, наскільки магазини «АТБ» відповідають очікуванням покупців, та сформували рекомендації щодо розвитку і просуванню мережі.