Ребрендинг та нова айдентика ТМ «Біола»: Пий справжнє! Будь справжнім.

ТМ «Біола» ― відомий український виробник соків і нектарів, солодких газованих напоїв і холодного чаю, енергетиків і мінеральної води. Компанія існує з 1997 року та є одним з лідерів ринку напоїв України.

Наше агентство допомагало компанії перезапустити бренд «Біола». Ми запропонували новий корпоративний слоган для марки: «Пий справжнє! Будь справжнім».

Також на основі наданого нам оновленого логотипу агентство розробило фірмовий стиль. Брендбук включає в себе версії логотипу з різними елементами-ідентифікаторами (для різних продуктових груп), фірмові шрифти, кольори та патерни, оформлення корпоративної документації та рекламних матеріалів.