Розробка бренду мережі магазинів COMFY

COMFY ― велика українська мережа магазинів техніки та електроніки. Один з лідерів ринку. Компанія була заснована в 2005 році. Сьогодні в мережі працює 74 магазини в 40 містах України.

Виведенням марки на ринок займалося наше агентство. На основі маркетингових досліджень ми запропонували позиціонування «Перша комфортна мережа». Оскільки «раціональні» переваги мережі ― ціни та асортимент ― були на одному рівні з основними конкурентами, ми вирішили зробити акцент на комфортності покупок і «затишності» бренду.

Позиціонування знайшло втілення і в самому імені: «Комфі» ― від слова «комфорт».

На підтримку нової марки ми запустили тизерну рекламну кампанію в мінімалістському стилі, яка повинна була допомогти людям звикнути до нового імені.