«Таємні покупці» у Colin’s

Colin’s ― міжнародна мережа магазинів одягу, один з найбільших ритейлерів в Україні.

В 2006 році ми досліджували якість роботи персоналу магазинів бренду за допомогою методу «Таємний покупець». Отримані дані допомогли керівництву мережі сформувати план подальшого розвитку торговельних точок і поліпшення сервісу.

Дослідження проходило в 5 містах України: в Києві, Харкові, Донецьку, Запоріжжі та Дніпрі. Всього ми організували 42 відвідування «таємними покупцями» в 14 магазинах. Кожна точка оцінювалася за кількома критеріями: чистота та просторість торгового залу і примірочних, багатолюдність, присутність і активність персоналу, допомога консультантів.

На основі всіх зібраних даних наші дослідники підготували звіт, що розповідає про сильні та слабкі місця різних точок і мережі в цілому, а також сформували рекомендації для керівництва.