Дослідження для фармацевтичної фірми «Дарниця»: Питання здоров’я

Фармацевтична фірма «Дарниця» ― український виробник лікарських препаратів, один з лідерів ринку. Основні продукти компанії ― препарати неврологічного та кардіологічного профілю, а також засоби для усунення болю.

На замовлення ФФ «Дарниця» ми провели дослідження, що визначило здоров’я бренду. Для цього нам довелося поговорити про здоров’я (та про ліки, звичайно) з потенційними споживачами.

Наші дослідники реалізували проект за два етапи: 1) масове опитування споживачів ліків за місцем проживання; 2) фокус-групи з представниками ЦА.

За підсумками дослідження ми отримали вичерпну інформацію про споживачів, сприйняття ними бренду «Дарниця» та марок-конкурентів, практиках придбання ліків та вподобаннях.

Ця інформація дозволила нам зробити висновки щодо того, як саме можна покращити позиціонування ФФ «Дарниця» і які способи просування бренду на українському ринку будуть найбільш ефективними.