Портрет та вподобання покупців побутової техніки та електроніки

«Домотехніка» ― торгова мережа супермаркетів електроніки та техніки для дому (закрита в 2011 році). У 2005 році на замовлення компанії ми проводили дослідження споживчих практик покупців побутової техніки і вивчали перспективи ринку в Україні.

Наші дослідники провели 1700 інтерв’ю за місцем проживання респондентів в шести містах: в Києві, Харкові, Дніпропетровську, Кривому Розі, Запоріжжі, Львові.

Масивне дослідження торкнулося таких аспектів як характеристики споживачів, сприйняття покупцями торговельних мереж, якість обслуговування, критерії вибору місця покупки, популярність акцій і знижок і багато іншого.

Зібрані дані компанія використовувала для коригування маркетингової стратегії.