Дослідження для «Інтертелеком»: вподобання користувачів мобільного Інтернету

«Інтертелеком» ― національний 3G-оператор, існує з 2001 року і входить до четвірки найбільших мобільних операторів України. Компанія надає послуги фіксованого та мобільного зв’язку, швидкісного 3G-Інтернету. Сьогодні 3G-мережа «Інтертелеком» охоплює понад 14 тисяч населених пунктів країни, в яких проживає 86% українців.

У 2015 році «Інтертелеком» поставив перед нашими дослідниками завдання ― вивчити ринок мобільних операторів і дізнатися настрої користувачів 2G і 3G-Інтернету.

Наше агентство опитало 1500 осіб в 22 обласних центрах України (опитування не проводилось в Донецьку, Луганську і Криму). Ми визначили рівень лояльності до бренду «Інтертелеком», з’ясували, які критерії впливають на вибір оператора (наприклад, співвідношення «ціна-якість», довіра до компанії).

Результати дослідження дозволили зрозуміти чітку картину ринку і показали напрямки для подальшого розвитку компанії.