Маркетингове дослідження для Maxus: І буде світло!

Maxus ― міжнародна корпорація, що спеціалізується на виробництві енергозберігаючих ламп. Компанія була створена групою американських і британських інвесторів; її головний офіс розташований в США.

На замовлення компанії ми «висвітлили» ситуацію на українському ринку освітлювальних приладів: що саме обирають вітчизняні споживачі, які перспективи енергозберігаючих ламп в Україні.

Наші дослідники опитали споживачів за місцем проживання та запустили online-опитування, а також провели фокус-групи з представниками ЦА.

В результаті дослідження ми склали портрет ЦА, визначили її вподобання, критерії вибору ламп і цінову чутливість. Також проект дозволив проаналізувати імідж бренду Maxus і основних його конкурентів.

Отримана інформація була використана компанією Maxus для оптимізації маркетингової стратегії.