«Чайна церемонія» для бренду MOL’FAR

MOL’FAR ― український трав’яний чай, основним компонентом якого є кипрей (інша назва ― «іван-чай»). Бренд вийшов на український ринок в 2016 році, й наше агентство допомагало попередньо протестувати його маркетингову концепцію.

Наші дослідники провели три фокус-групи з представниками цільової аудиторії: активні споживачі чаю, вибирають марку самі, у віці 25-55 років, матеріально благополучні, піклуються про своє здоров’я.

В процесі фокус-груп ми виявили споживчі практики любителів чаю та існуючі стереотипи, а також протестували назву марки MOL’FAR, позиціонування, айдентику, дизайн упаковки (кілька варіантів) та смакові якості продукту.

Отримані дані допомогли визначитися з фінальними характеристиками продукту, скорегувати оформлення упаковки та позиціонування.