Дослідження ринку для компанії «Море пива»

«Море пива» ― українська мережа невеликих магазинів розливного пива.

Дослідження для компанії «Море пива» повинне було визначити перспективи ринку розливного пива в Україні як такого, а також з’ясувати, як сприймають напій та формат продажу представники ЦА.

Наш дослідницький департамент використовував чотири методики: кабінетне дослідження ринку, аудит точок продажу, розташованих в 10-хвилинній досяжності від магазинів «Море Пива» в Києві, фокус-групи та масове опитування. Дослідники опитали 1200 споживачів пива в столиці та Дніпрі.

За результатами дослідження ми сформували для компанії «Море пива» детальний звіт щодо стану ринку та рекомендації з розробки оптимальної маркетингової стратегії та просування в заданих умовах.