Новий бренд пива: PapaBeer. Авторське пиво Запоріжжя

Запорізька компанія «Пиводар» займається виробництвом справжнього живого пива на власній пивоварні під маркою «Козацький келих».

Співвласники компанії — закохані в свою справу професіонали, які вкладають душу в кожну зварену пінту. В процесі розвитку компанії у власників виникла ідея запустити новий пивний бренд для лінійки авторських і класичних сортів живого пива високого класу.

Наше агентство працювало над архітектурою нового бренду кілька місяців. І в результаті з’явився бренд PapaBeer. Авторське пиво Запоріжжя.

Чому саме PapaBeer?

Нова лінійка пива — це улюблене дитя засновників компанії «Пиводар». Проект, в який запорізькі пивовари вклали всю свою любов до мистецтва пивоваріння та свій величезний успішний досвід.

Окрім того, в Запоріжжі завжди були сильні традиції пивоваріння: починаючи від пивних фабрик німецьких поселенців кінця 19 століття та завершуючи нинішньою модою на крафт. Нова лінійка пива об’єднує в собі запорізькі пивні традиції та сучасну культуру виробництва та споживання пива.

Саме тому ми запропонували позиціонуючий слоган — «Авторське пиво Запоріжжя».

Адже PapaBeer — це не промисловий продукт. PapaBeer — це дійсно живе пиво, у якого є історія, сім’я та рідне місто.

Візуальна айдентика, яку ми створили для PapaBeer, відображає цінності бренду — вона сучасна, тепла, дружня. У центрі логотипу класичний пивний символ — келих. А ось борода і капелюх-федора — це атрибути не тільки архетипного образу «батька», а й елементи актуального модного стилю.

Бренд PapaBeer продовжує традиції — але по-новому!

В рамках проекту Büro.MT розробило позиціонування бренду, нейм, логотип, фірмовий стиль та підготувало детальний бренд-гайд.