PR-стратегія і PR-супровід бренда «Кременчукгаз»

Природний газ і пов’язаний з ним бізнес генерують навколо себе суперечливе і дуже резонансне інформаційне поле. Компанія «Кременчукгаз» звернулася в BURO.MT із завданням вивести бренд «Кременчукгаз» в широкий медійний простір і координувати його публічні комунікації на шляху до поставлених бізнес-цілей.

Мета – забезпечення лідерської позиції і репутації на ринку газового сервісу Полтавської області.

Стратегія починається з аналізу.
Ми ретельно вивчили ринок послуг і інформаційні потоки в регіоні і в цілому в Україні, і в результаті позначили інформполітику основних «гравців» газового ринку: конкурентів, громадських організацій, газового монополіста («Нафтогаз України») і державних органів (Міністерство енергетики, регулюючий орган – НКРЕКП).

Визначили основні напрямки конструктивної комунікації

• логічна і прозора тарифікація послуг на ринку поставок і розподілу природного газу;

• врахування інтересів всіх сторін: споживачів, постачальників, держави, газорозподільних підприємств.

Напрямок робіт

Особливу увагу було вирішено приділяти просуванню персонального бренду директора «Кременчукгаз» як публічної особи компанії.

Величезний резонанс і підтримку людей викликав соціальний проект «КГ_Бабусі_та_Дідусі», в рамках якого «Кременчукгаз» надав допомогу сотням пенсіонерів Кременчука в непростий карантинний період

«Кременчукгаз» стрімко перетворився на суб’єкт інформаційного простору області, що виступає як соціально-відповідальний бізнес, інтегрований в соціальне життя регіону. Один за одним реалізуються соціальні проекти «Кременчукгаз», що привертають увагу громадськості і ЗМІ:

– стартував проект «Газовий майстер», в якому «Кременчукгаз» частково бере на себе функції комунальних служб і забезпечує ремонт і профілактику газового обладнання в оселях споживачів, хоча формально це вже не його зона відповідальності;

– культурно-соціальний проект GazArt долучає молодих талановитих художників регіону до створення об’єктів сучасного мистецтва на території підприємства і міста;

– почала видаватися корпоративна газета компанії, яка швидко стала ще й соціальним проектом для населення. Серед інших матеріалів в газеті публікується інфографіка з правилами безпеки, яку співробітники передавали своїм сусідам і знайомим для ознайомлення;

– сторінка «Кременчукгаз» в Facebook перетворилася на повноцінний інструмент комунікації, який активно розповідає споживачам про всі актуальні аспекти діяльності компанії.

В результаті активної реалізації PR-стратегії збільшилися знання і лояльність до «Кременчукгаз» серед споживачів регіону. Компанія стала сприйматися як головний газовий бренд регіону, який має вагу і у всій Україні.