Розробка комплексної комунікації для мережі ломбардів у Казахстані

Позиціонування
Ломбард, який надає гідне життя тут і зараз. І це видно оточуючим.

Бренд-слоган
Життя найвищого ґатунку

Місія бренду
Надати людям можливість реалізувати свої насущні бажання і жити на гідному рівнісьогодні, тут і зараз

Компанія Golden Capital – провідна мережа ломбардів в м. Караганда – будує правильний ломбардний бізнес. Він заснований на глибокому розумінні потреб і бажань своїх клієнтів, принципах соціальної відповідальності, прагненні забезпечити фінансову задоволеність своїх клієнтів на всіх етапах роботи.

Ця позиція докорінно відрізняє Golden Capital від конкурентів, і, щоб якісно донести її своїм потенційним клієнтам, компанія довірила BURO.MT розробку нової бренд-платформи і комунікаційної стратегії.

Основою нової комунікаційної платформи бренду стали ті позитивні зміни в житті людей, які їм приносить користування швидкими і легкими в отриманні кредитами Golden Capital.

В результаті спільної з клієнтом стратегічної сесії ми отримали основні дані для майбутньої платформи: портрет аудиторії та її цінності, розуміння бізнесу клієнта, конкурентний аналіз. На цій  основі ми розробили фундамент нового образу бренду:

Позиціонування бренду
Місію бренду
Бренд-слоган

Позиціонування
Ломбард, який надає гідне життя тут і зараз. І це видно оточуючим.

Бренд-слоган
Життя найвищого ґатунку

Місія бренду
Надати людям можливість реалізувати свої насущні бажання і жити на гідному рівнісьогодні, тут і зараз

Бренд-платформа
Нова бренд-платформа та імідж компанії знайшли своє відображення у візуальній комунікації Golden Capital. Ми провели повний ребрендинг, розробивши новий логотип і весь комплекс айдентики бренду.
Новий логотип поєднав в собі символіку ювелірної тематики, елементи імені бренду і обриси сучасного міста, створюючи образ сучасної компанії-лідера в своєму бізнесі і в своєму регіоні.
Обрана колірна схема нової айдентики вигідно виділяє бренд на тлі конкурентів.

Типографіка
Основним корпоративним шрифтом є TT Firs Neue – це сучасне втілення старого доброго скандинавського TT Firs sans serif. У його оновленої версії літери стали більш свіжими і чистими з геометричної точки зору. У той час як сімейство старих шрифтів було в основному зосереджено на питаннях відображення, тобто дуже великих коротких написах, нова версія також передбачає активне використання шрифту в тексті і в Інтернеті.

Інсайт
Якщо весь час чекати, поки для моїх бажань настане відповідний час, поки на них буде достатньо грошей, то так і життя повз пройде. А можна не чекати?

Роль бренду
Обігнати і перемогти час, усунути «тимчасової бар’єр» між людиною і його бажанням

Слоган рекламної кампанії
Не чекай, живи!

Рекламна кампанія
Нове позиціонування і цінності бренду втілилися в розроблену нами рекламну комунікацію бренду для зовнішньої реклами і точок продажів.

Основна ідея кампанії
Іноді час – це єдине, що стоїть між нами і нашими бажаннями. Треба тільки дочекатися зарплати, і … І буде пізно. Тому що дорога ложка до обіду, шуба до зими, а море до відпустки.

З Golden Capital вам не треба чекати зарплати або дідової спадщини, щоб отримати бажане. Ми допоможемо вам отримати це тут і зараз.

Інсайт
Якщо весь час чекати, поки для моїх бажань настане відповідний час, поки на них буде достатньо грошей, то так і життя повз пройде. А можна не чекати?

Роль бренду
Обігнати і перемогти час, усунути «тимчасової бар’єр» між людиною і його бажанням

Слоган рекламної кампанії
Не чекай, живи!

Інстаграм:
Для Golden Capital Instagram є одним з головних каналів онлайн-комунікації. І якщо раніше сторінка Instagram GC переважно була digital-вітриною з продажу ювелірних виробів, то тепер це справжня корпоративна сторінка кращої мережі ломбардів Караганди, де продаж золота і виробів становить не більше 1/7 контенту. А основна увага приділяється просуванню бренду компанії, його цінностей і переваг.