Молочна кухня: маркетингове дослідження для ТМ «Злагода»

Бренд «Злагода» — один з лідерів на ринку молочної продукції в Україні. Це одна з небагатьох українських марок, в асортименті якої представлений надзвичайно широкий вибір продуктів дитячого харчування, зокрема продукція в екологічно чистій та безпечній скляній тарі.

На замовлення компанії ми провели масштабне маркетингове дослідження споживчих практик представників цільової аудиторії бренду. В рамках проекту наші дослідники провели 9 фокус-груп і 1200 інтерв’ю в трьох містах України: Київ, Дніпро, Харків.

За результатами проекту замовник отримав розгорнутий звіт про переваги і звички цільової аудиторії, сприйняття бренду потенційними та реальними покупцями. Отримані дані дозволять клієнту скорегувати маркетингову активність та нюанси дистрибуції.