ПЕРЕДУМОВИ

У сучасному світі доступ до якісних медичних послуг є критично важливим, особливо у сфері профілактики ВІЛ/СНІДу. Проєкти Help24 TeleHealth та TWIN від Міжнародного благодійного фонду «Альянс громадського здоров’я» стали інноваційним рішенням для надання безкоштовних консультацій та тестувань онлайн.

Help24 TeleHealth — це буквально перша повноцінна онлайн-клініка для людей, які живуть з ВІЛ-СНІД або мають ризик інфікування. А TWIN — платформа, де штучний інтелект допоможе тобі з тим, що важко розказати дорослим.

ЗАДАЧІ

Тож продукт інноваційний, але світ має ще дізнатися про це. Нашим ключовим завданням стало привернення уваги аудиторії ключових груп до цих сервісів завдяки інфлюенс маркетингу, співпраці з блогерами та лідерами думок.

ЦІЛІ

  1. Популяризація платформ Help24 TeleHealth та TWIIN серед українців.
  2. Залучення користувачів до реєстрації на онлайн-платформах.
  3. Підвищення рівня обізнаності про безкоштовні медичні та консультативні послуги, які вони надають.

РІШЕННЯ

PR-КАМПАНІЯ

Були відібрані інфлюенсери різних категорій: лікарі, популярні блогери, спеціалісти з профілактики ВІЛ/СНІДу. Основна увага приділялася нативності контенту та його відповідності цільовій аудиторії.

ВТІЛЕННЯ

  1. Розробка цільової бази інфлюенсерів.
  2. Аналіз їхньої аудиторії та підписання договорів.
  3. Розробка ТЗ.
  4. Прогрів теми (розкриття проблематики здоров’я та необхідності профілактики).
  5. Демонстрацію платформи через особистий досвід або інструкції з використання.
  6. Використання прямих посилань на сайти.
  7. Контент та меседжі

ДЛЯ HELP24 TELEHEALTH

ДЛЯ TWIIN

РЕЗУЛЬТАТИ

Загальна кількість переглядів сторіс у обох кампаніях: ≈350 000 активної авдиторії

Середній CTR переходів: 5-10%.

Вартість залучення 1 користувача – оптимізована через попередній аналіз ефективності блогерів.

ВИСНОВКИ

PR-кампанія для Help24 TeleHealth і TWIIN сформувала обізнаність серед обраних таргет-груп. Використання блогерського контенту дозволило не лише донести інформацію про послуги, а й залучити нових користувачів, які потребують безкоштовних медичних консультацій.

Проєкт став чудовим прикладом того, як соціально значущі ініціативи можуть масштабуватися завдяки сучасним маркетинговим інструментам.

Влучно дякуємо!

PR Strategist - Ніна Алі
PR Copywriter - Еліна Слободянюк
Designer - Олена Ремезовська
Influencer Manager - Марьяна Комарь

PR Assistant - Ганна Задирайко
Армен Агаджанов - Help 24 Project Head
Марія Малахова - TWIIN Project Head