PR Strategist - Ніна Алі
PR Copywriter - Еліна Слободянюк
Designer - Олена Ремезовська
Influencer Manager - Марьяна Комарь
ПЕРЕДУМОВИ
У сучасному світі доступ до якісних медичних послуг є критично важливим, особливо у сфері профілактики ВІЛ/СНІДу. Проєкти Help24 TeleHealth та TWIN від Міжнародного благодійного фонду «Альянс громадського здоров’я» стали інноваційним рішенням для надання безкоштовних консультацій та тестувань онлайн.
Help24 TeleHealth — це буквально перша повноцінна онлайн-клініка для людей, які живуть з ВІЛ-СНІД або мають ризик інфікування. А TWIN — платформа, де штучний інтелект допоможе тобі з тим, що важко розказати дорослим.
ЗАДАЧІ
Тож продукт інноваційний, але світ має ще дізнатися про це. Нашим ключовим завданням стало привернення уваги аудиторії ключових груп до цих сервісів завдяки інфлюенс маркетингу, співпраці з блогерами та лідерами думок.
ЦІЛІ
- Популяризація платформ Help24 TeleHealth та TWIIN серед українців.
- Залучення користувачів до реєстрації на онлайн-платформах.
- Підвищення рівня обізнаності про безкоштовні медичні та консультативні послуги, які вони надають.
РІШЕННЯ
PR-КАМПАНІЯ
Були відібрані інфлюенсери різних категорій: лікарі, популярні блогери, спеціалісти з профілактики ВІЛ/СНІДу. Основна увага приділялася нативності контенту та його відповідності цільовій аудиторії.
ВТІЛЕННЯ
- Розробка цільової бази інфлюенсерів.
- Аналіз їхньої аудиторії та підписання договорів.
- Розробка ТЗ.
- Прогрів теми (розкриття проблематики здоров’я та необхідності профілактики).
- Демонстрацію платформи через особистий досвід або інструкції з використання.
- Використання прямих посилань на сайти.
- Контент та меседжі
ДЛЯ HELP24 TELEHEALTH
ДЛЯ TWIIN
РЕЗУЛЬТАТИ
Загальна кількість переглядів сторіс у обох кампаніях: ≈350 000 активної авдиторії
Середній CTR переходів: 5-10%.
Вартість залучення 1 користувача – оптимізована через попередній аналіз ефективності блогерів.
ВИСНОВКИ
PR-кампанія для Help24 TeleHealth і TWIIN сформувала обізнаність серед обраних таргет-груп. Використання блогерського контенту дозволило не лише донести інформацію про послуги, а й залучити нових користувачів, які потребують безкоштовних медичних консультацій.
Проєкт став чудовим прикладом того, як соціально значущі ініціативи можуть масштабуватися завдяки сучасним маркетинговим інструментам.
Влучно дякуємо!
PR Assistant - Ганна Задирайко
Армен Агаджанов - Help 24 Project Head
Марія Малахова - TWIIN Project Head
Сподобалось?
Дивитись ще
Alliance for Public Health
Cage Free Альянс