Розробка PR-кампанії

РОЗРОБКА PR-КАМПАНІЇ

Проведення PR-кампаній — це один з головних способів комунікації бренду з суспільством і формування його іміджу. За роки роботи Büro.MT реалізувало десятки успішних PR-кампаній для відомих брендів — Roshen, «Київміськбуд», «Єврокар», Comfy, Bionorica та інших.

Завдяки накопиченому досвіду ми сформували свої принципи розробки та організації PR-кампаній. Щоб про наших клієнтів почули, ми не говоримо — ми діємо!

У розробці PR-кампанії необхідно дотримуватися кількох важливих етапів. Кожен проект унікальний, але в нашій агенції існують загальні принципи та кроки в процесі підготовки PR-кампанії.

Визначення мети

Успішна PR-кампанія починається з грамотної постановки її мети. Ціль повинна бути конкретною, і чим чіткішою — тим краще. Наприклад, не «Підвищити обізнаність споживачів про продукт», а «На 50% підняти знання про продукт серед користувачів соціальних мереж 21-30 років». Чітка мета PR-кампанії допомагає не тільки грамотно підійти до її планування та організувати максимально ефективним чином, а також дозволяє отримати вимірювані результати проекту. Та за необхідності скоригувати заходи.

Вибір цільової аудиторії кампанії

Важливий етап розробки PR-кампанії — вивчення аудиторії бренду та вибір цільової групи для реалізації проекту. ЦА повинна складатися з людей, для яких товар або послуга є цікавими та доступними. Добре, якщо це будуть люди, зацікавлені в проблематиці, яку піднімає бренд в своїх PR-активностях. Наприклад, PR-кампанія бренду тонометрів може бути націлена на людей пенсійного віку як на групу кінцевих споживачів, а може — на соціальних активістів, які надають підтримку пенсіонерам.

Формування повідомлення

Головне завдання PR-кампанії — донести основне повідомлення проекту до цільової аудиторії. Повідомлення повинно бути максимально ясним і коротким, однозначним і зрозумілим. Грамотно побудоване повідомлення не тільки інформує аудиторію про якийсь факт або точку зору, але й спонукає до дії. Наприклад, фармацевтичний бренд в рамках своєї PR-кампанії повідомляє про необхідність психологічної підтримки та реабілітації для дітей з онкологічними захворюваннями. Повідомлення підкріплюється закликом до дії — компанія анонсує перерахування 5% коштів від продажу певних препаратів на створення ігрової кімнати в онкоцентрі.

Реалізація PR-кампанії

Ми віримо, що найкраще переконують не слова, а дії. Найважливіший етап PR-проекту — це безпосередньо реалізація задуманого. Звичайно, активним діям також передує та їх супроводжує інформування суспільства про те, що саме, навіщо і як робиться. Однак тільки грамотно продумані та втілені дії забезпечують дійсно ефективний PR. Обіцяючи — зроби, а зробивши — розкажи всім!

Хочете замовити дієву розробка PR-кампанії? Дійте — телефонуйте нам!

СПІЛКУЄМОСЬ ТАК,
ЯК ЗРУЧНО ВАМ!