PR

PR-агентство Büro.MT


PR, який змінює світ

PR-ресурс є у будь-якого бренда. Вміємо виокремлювати в діяльності та продуктах клієнта важливі аспекти та робити їх цікавими для суспільства. У нас свій стиль розробки PR-кампаній: Знаходимо справжнє. Робимо цікавим. Змінюємо світ.

PR-ресурс є у будь-якого бренда. Вміємо виокремлювати в діяльності та продуктах клієнта важливі аспекти та робити їх цікавими для суспільства. У нас свій стиль розробки PR-кампаній: Знаходимо справжнє. Робимо цікавим. Змінюємо світ.

Наші PR-послуги

PR-кампанія
Антикризовий PR
Внутрішній PR
Проведення івентів
Прес-офіс
Прес-конференції та інші заходи

 

Хочете гучно заявити про себе? Звертайтесь!

 

СПІЛКУЄМОСЬ ТАК,
ЯК ЗРУЧНО ВАМ!

Робота з громадською думкою – наша спеціалізація. Ми були серед перших PR-агенцій в Україні й сьогодні маємо велике портфоліо PR-проектів.

Команда Büro.MT реалізувала й продовжує проводити PR-кампанії й корпоративні івенти для Roshen, «Киевгорстрой», «Еврокар», Comfy, Bionorica, Sandoz, Sanofi та інших. До того ж наша агенція залюбки працює з невеликими підприємствами й стартапами. Будь-яка компанія має PR-ресурс, і не буває «незручних» замовників.

Бренд має, що сказати людям – головне підібрати потрібні слова. За роки досвіду ми сформували три принципи роботи PR-агенції, які дозволяють ефективно впливати на громадську думку. За ними ми розробляємо PR-кампанії й творимо окремі PR-продукти.

 

3 PR-принципи Büro.MT

1. Ініціатива

Найкраще переконують не слова, а вчинки. У сфері PR це працює так само, як і у сфері особистих відносин. Щоб створити по-справжньому потужну кампанію, треба діяти. А про виконану роботу – голосно заявляти.

2. Інформованість

Бренд почують, якщо агенція чітко знатиме, що, як, коли, де й кому говорити. Для цього потрібне розуміння ситуації на ринку й настроїв у суспільстві.

3. Щирість

Ми не віримо, що проект, побудований на обмані, може бути успішним. Спроби створити PR-кампанію на неправдивых даних ― витрата часу й ресурсів, не згадуючи питання етичності. Чесність не тільки надихає, але й робить PR переконливим.