PR

PR-агентство Büro.MT

PR, який змінює світ

Ми віримо, що PR-ресурс є у будь-якого бренда. Вміємо виокремлювати в діяльності або продуктах клієнта дійсно важливі аспекти та робити їх цікавими для суспільства. У нас свій стиль розробки PR-кампаній: Знаходимо справжнє. Робимо цікавим. Змінюємо світ.

Наші PR-послуги

PR-кампанія

Антикризовий PR

Внутрішній PR

Проведення івентів

Прес-офіс

Прес-конференції та інші заходи

 

Хотите громко заявить о себе? Мы поможем!
Оставьте свой номер телефона, и мы вам перезвоним!

СПІЛКУЄМОСЬ ТАК,
ЯК ЗРУЧНО ВАМ!

Робота з громадською думкою — одна з основних спеціалізацій Büro.MT; ми були в числі перших PR-агентств в Україні та сьогодні можемо похвалитися величезним портфоліо PR-проектів для великих українських і міжнародних корпорацій. Наше агентство реалізовувало (і продовжує це робити) PR-кампанії та корпоративні івенти для таких лідерів ринку як Roshen, «Київміськбуд», «Єврокар», Comfy, Bionorica, Sandoz, Sanofi і багатьох інших..

Водночас наше агентство успішно та з задоволенням працює і з невеликими підприємствами або стартапами. Ми переконані, що у будь-якої компанії є PR-ресурс, а «незручних» замовників не існує.

Будь-якому бренду є що сказати людям — головне, підібрати правильні слова. За роки досвіду ми сформували власні принципи роботи PR-агентства (неважливо, це розробка PR-кампанії або окремих PR-продуктів). Досвід показує, що слідування їм дозволяє найбільш ефективно впливати на громадську думку.

Наші PR-принципи

Ініціатива. Найкраще переконують не слова, а вчинки. У сфері PR це працює так само, як і в сфері особистих відносин. Щоб створити по-справжньому дієву PR-кампанію, необхідно діяти. А про зроблене потрібно голосно заявляти!

Інформованість. Хто володіє інформацією — володіє світом. Щоб бренд почули, PR-агентство має чітко знати, що, як, коли, де і кому говорити. А це неможливо зробити без розуміння актуальної ситуації на ринку і настроїв в суспільстві.

Щирість. Ми не віримо, що проект, побудований на обмані, може бути успішним. Спроби створювати PR-кампанію на неправдивих даних — це просто безглузде витрачання часу і ресурсів, не кажучи вже про етичну сторону питання. Чесність ж, навпаки, не тільки надихає, але і робить PR переконливим.