Коли потрібен PR?

  • якщо бренд повинен об’єднувати людей навколо себе;
  • якщо клієнти мають побачити твою BIG ідею;
  • якщо хочеш, щоб про тебе почули;
  • якщо потрібен позитивний імідж бренда;
  • якщо немає інформаційного поля для партнерів.

Що ми пропонуємо?

  1. 1. PR-кампанії
  2. 2. Антикризовий PR
  3. 3. Внутрішній PR
  4. 4. Проведення заходів
  5. 5. Пресофіс
  1. 6. Пресконференція
  2. 7. PR-аудит
  3. 8. Ведення на PR
  4. 9. Робота з інфлюенсерами
  5. 10. SMM
photo

Як ми розробляємо PR-кампанії? Етапи гучного бренда

sticker
1. Аналіз
Ми завжди починаємо
з аналізу, який би продукт
не розробляли. Бо факти, цифри та інсайти — це фундамент вдалої кампанії.
В PR ми враховуємо будь-які нюанси інформаційного поля.
2. Розробка
Коли інформаційна база напрацьована, ми переходимо до розробки стратегії. Вираховуємо ROPRI твого бізнесу — контрольний показник повернення інвестицій. Розшиваємо мету на конкретні задачі та пакуємо в єдиний смисловий бокс.
3. Реалізація
Ти отримаєш детальний календарний план з усіма каналами та стратегічними рішеннями. Ми пропишемо
всі інструменти для того,
щоб голос твого бренда нарешті почули.
sticker
4. Супровід
Ми пропонуємо послугу ведення (помісячно), щоб тобі гарантувати повну реалізацію PR стратегії. Участь
у реалізації кампанії дає можливість швидко реагувати на будь-які зміни та вносити корективи одразу під час роботи.

Які переваги PR у Бюро?

Ми розробляємо, реалізуємо та відповідаємо за результат. Знаємо, як зробити, щоб на твої заходи стояли черги.

А в професійних колах лунали лише позитивні відгуки. Пропрацюємо будь-який негатив та перетворимо

твою унікальність на тренд.

Додай брендові прибуткової щирості. Ми працюємо з іміджем брендів вже понад

22 роки та вміємо сформувати правильні та вигідні думки навколо компанії.

Подивитись як працює

sticker

Робота з громадською думкою – наша спеціалізація. Ми були серед перших PR-агенцій в Україні й сьогодні маємо велике портфоліо PR-проектів.

PR-агентство Büro.MT реалізувала й продовжує проводити PR-кампанії й корпоративні івенти для Roshen, «Киевгорстрой», «Еврокар», Comfy, Bionorica, Sandoz, Sanofi та інших. До того ж наша агенція залюбки працює з невеликими підприємствами й стартапами. Будь-яка компанія має PR-ресурс, і не буває «незручних» замовників.

Бренд має, що сказати людям – головне підібрати потрібні слова. За роки досвіду ми сформували три принципи роботи PR-агенції, які дозволяють ефективно впливати на громадську думку. За ними ми розробляємо PR-кампанії й творимо окремі PR-продукти.

3 PR-принципи Büro.MT

1. Ініціатива

Найкраще переконують не слова, а вчинки. У сфері PR це працює так само, як і у сфері особистих відносин. Щоб створити по-справжньому потужну кампанію, треба діяти. А про виконану роботу – голосно заявляти.

2. Інформованість

Бренд почують, якщо агенція чітко знатиме, що, як, коли, де й кому говорити. Для цього потрібне розуміння ситуації на ринку й настроїв у суспільстві.

3. Щирість

Ми не віримо, що проект, побудований на обмані, може бути успішним. Спроби створити PR-кампанію на неправдивых даних ― витрата часу й ресурсів, не згадуючи питання етичності. Чесність не тільки надихає, але й робить PR переконливим. PR-агентство Buro.MT.