Робота з громадською думкою – наша спеціалізація. Ми були серед перших PR-агенцій в Україні й сьогодні маємо велике портфоліо PR-проектів.
PR-агентство Büro.MT реалізувала й продовжує проводити PR-кампанії й корпоративні івенти для Roshen, «Киевгорстрой», «Еврокар», Comfy, Bionorica, Sandoz, Sanofi та інших. До того ж наша агенція залюбки працює з невеликими підприємствами й стартапами. Будь-яка компанія має PR-ресурс, і не буває «незручних» замовників.
Бренд має, що сказати людям – головне підібрати потрібні слова. За роки досвіду ми сформували три принципи роботи PR-агенції, які дозволяють ефективно впливати на громадську думку. За ними ми розробляємо PR-кампанії й творимо окремі PR-продукти.
3 PR-принципи Büro.MT
1. Ініціатива
Найкраще переконують не слова, а вчинки. У сфері PR це працює так само, як і у сфері особистих відносин. Щоб створити по-справжньому потужну кампанію, треба діяти. А про виконану роботу – голосно заявляти.
2. Інформованість
Бренд почують, якщо агенція чітко знатиме, що, як, коли, де й кому говорити. Для цього потрібне розуміння ситуації на ринку й настроїв у суспільстві.
3. Щирість
Ми не віримо, що проект, побудований на обмані, може бути успішним. Спроби створити PR-кампанію на неправдивых даних ― витрата часу й ресурсів, не згадуючи питання етичності. Чесність не тільки надихає, але й робить PR переконливим. PR-агентство Buro.MT.