Стратегічні сесії

Агентство Büro.MT - Проведення стратегічних сесій


Стратегічні вирішення будь-яких завдань

Стратегічна сесія ― це особливий вид спільної роботи агентства і клієнта, вища форма колективної творчості та один з улюблених інструментів Büro.MT. Кажуть, що в любові народжуються найталановитіші діти. А в результаті проведення стратегічної сесії народжуються найкращі ідеї!

Ми проводимо стратегічні сесії за авторською методикою 3 Force Method. Цей спосіб дозволяє використовувати формат сесії найбільш ефективно: знаходити не просто круті рішення, а якомога більше крутих рішень.

Стратегічна сесія ― це особливий вид спільної роботи агентства і клієнта, вища форма колективної творчості та один з улюблених інструментів Büro.MT. Кажуть, що в любові народжуються найталановитіші діти. А в результаті проведення стратегічної сесії народжуються найкращі ідеї!

Ми проводимо стратегічні сесії за авторською методикою 3 Force Method. Цей спосіб дозволяє використовувати формат сесії найбільш ефективно: знаходити не просто круті рішення, а якомога більше крутих рішень.

Проведення стратегічної сесії допоможе:

Розробити бізнес-стратегію

Сформувати маркетингову стратегію

Визначити стратегічні переваги бізнесу

Позначити зони труднощів і розвитку

Запустити новий проект

Вирішити будь-яке бізнес-завдання

Знайти нетривіальні ідеї для розвитку бізнесу

 

Готові творити разом з нами?
Звертайтесь!

СПІЛКУЄМОСЬ ТАК,
ЯК ЗРУЧНО ВАМ!

Метод проведення стратегічної сесії 3 Force Method — авторська розробка Büro.MT, результат величезного досвіду роботи в такому форматі.

3 Force Method — або «Метод трьох сил» — передбачає участь в сесії трьох груп людей:
1. Представники клієнта (топ-менеджмент і фахівці).
2. Експерти з питань, яким присвячена стратегічна сесія (як представники агентства, так і залучені професіонали).
3. Модератор (або модераційна група).

Кожна з цих «сил» робить свій важливий внесок в загальну роботу:

У менеджменту та співробітників клієнта є глибоке розуміння специфіки і нюансів бізнесу, крім того, вони мотивовані на досягнення результатів.

У експертів є досвід і профільні знання в проблематиці стратегічної сесії (наприклад, створення маркетингових стратегій).

А модератори вміють управляти дискусією та творчим процесом, володіють техніками фасилітації групової роботи, використовують спеціальні інструменти (наприклад, «Мозковий штурм», «Світове кафе», «МФО» та інші). Всі ці навички допомагають модераторам зробити співпрацю двох інших груп максимально плідною.

Таким чином, грамотне проведення стратегічної сесії дає синергетичний ефект. Метод 3FM дозволяє пропрацювати потрібну проблематику не в три, а в десять разів ефективніше, ніж за участі тільки однієї групи. 

Окрім того, стратегічні сесії корисні не тільки своєю плідністю. Це ще й найшвидший спосіб для агентства та клієнта дійти єдиного розуміння проблеми та її вирішення.

Проведення стратегічної сесії дозволяє спіймати хвилю буквально за один день, а в форматі стандартної роботи зустрічей і узгоджень електронкою на це йдуть тижні, що для нинішніх динамічних ринків є невиправданою розкішшю.