Основы эмоционального брендинга

Виявлення та аналіз споживчих інсайтів

Споживач сьогодні не перебуває в одній реальності, не має стабільних пріоритетів. Він легко втрачає інтерес, переключає увагу та не завжди рефлексує. Обирає емоціями, часто раціоналізує постфактум.

Намагаючись здаватися послідовним та раціональним, він охоче розповідатиме про свій досвід, критерії вибору, ділиться порадами. І, більше того, до цих порад хтось з оточення обов’язково дослухається. Дослухається теж не раціонально, а емоційно.

Люди думають одне, говорять друге, а вчиняють ще інакше. Це наша реальність, особливостей якої ми в жодному разі не беремось заперечувати.

Тож наша робота полягає не просто у тому, щоб зафіксувати, що говорить чи робить представник цільової аудиторії. Наше завдання – виявити, чому він говорить саме так, ким хоче здаватися, якою логікою керується в житті, що його драйвить та стримує. Наше завдання – віднайти інсайти!

Інструменти пошуку споживацьких інсайтів

Ми не обмежуємося просто спілкуванням віч-на-віч чи у групі, а перебуваємо у пошуках відповідей на запитання: «Хто вони – наша цільова? Які вони? Як мислять?». І задаємося цими питаннями на усіх етапах реалізації проекту.

Як ми цього досягаємо?

За допомогою комплексу інструментів, зокрема:

– Аналізу фото- та відео-матеріалів споживачів;

– Перегляду та аналізу акаунтів у соціальних мережах (звісно, ж за згодою учасників 😉);

– Щоденникам учасників та напівструктурованим бесідам на етапі підготовки до фокус-групи;

– Індивідуальним карткам та міні-анкетам на групах;

– Широкому спектру психологічних методик (семантичні, асоціативні, персоніфікаційні, колажування та багато інших);

– І звісно ж, завдяки експертизі наших співробітників та командній роботі.

План-мінімум – 3 фокус-групи (по 6-8 учасників). Це дозволить зосередитися на ядрі цільової аудиторії та охопити суміжні, не менш цікаві, категорії споживачів

Варіанти розподілу учасників по групах:

– Стать та/або вік;

– Споживання різних брендів та категорій продуктів;

– Потенційні та реальні споживачі/користувачі;

– Інші характеристики, які будуть важливими саме для вас та вашого продукту.

Питання, відповіді на які ми знайдемо разом з вами та вашим споживачем

Реалізуючи проекти з нами, ви зможете:

– Ще краще відчути свого споживача (реального чи потенційного);

– Побачити, як він розмірковує, якою логікою керується, і чи наявна логіка в його діях взагалі 😊;

– Виявити інсайти щодо його мислення, декларацій, поведінки та споживання;

– Визначити поведінкові сценарії та ситуації їх прояву;

– З’ясувати, як споживач використовує продукцію чи послугу. І чи відповідає це Вашим уявленням та очікуванням;

– Сформувати «аватар» (персону) споживача – портрет того, до Вам варто звертатися при створенні та просуванні продукту/послуги.

Винести окремо у презентації

«Аватар» споживача

Вам буде значно комфортніше догоджати конкретній Поліні чи Владиславу, ніж абстрактним 50% жінок чи чоловіків. Але (!) роль кількісних показників при формуванні аватару ми в жодному разі не заперечуємо. Адже кількісні дані стануть в нагоді при створенні найбільш влучного «аватару»

Так, ми розуміємо, що не тільки зміст, а і форма є важливою!

Тож за результатами реалізації проекту ви отримаєте:

Зустрічі, брифінги, презентацію та спілкування з командою наших фахівців. Під час проведення фокус-груп модератор не залишається наодинці, адже наша командна робота починається ще в полях. Ми працюємо в команді! Співставлення поглядів та синергія підходів забезпечують створення максимально різнобічної картини, яка допомагає у досягненні вашої мети.

Ми знаходимося у постійному тісному контакті. Захоплюємося вашим продуктом та вашим бізнесом, надихаємося вашими цілями.

Конструюємо унікальний дослідницький продукт саме для вас, з урахуванням ваших завдань тут і зараз. Ми переймаємось глибиною та корисністю інформації від визначення завдань проекту до останньої крапки у презентації. І далі… з гордістю слідкуємо за вашими ринковими перемогами!

Зацікавив наш підхід? Розкажіть про свої маркетингові завдання!

Зв'язатись із Buro.MT

Зацікавив наш підхід? Розкажіть про свої маркетингові завдання!

Зв'язатись із Buro.MT