NFT технологія: як на ній заробляти брендам | Агентство BÜRO.MT

Як брендам та людям заробляти на NFT?

NFT large | Buro.MT

Уявіть реальність, у якій гіфка з Гордоном та гречаний багет з Сільпо продаються за мільйони доларів. Важко повірити, та це можливо вже сьогодні за допомогою NFT-токенів та цифрових аукціонів. Зараз усе розберемо на простому прикладі.

Що таке NFT?

Ви створили мем про котика. Його високо оцінили ваші близькі друзі, а хтось навіть сказав, що на цьому можна заробити. Ви реєструєте мем та отримуєте електронний сертифікат. Він підтверджує, що ви справжній власник мему. Тепер мем можна сміливо виставляти на продаж на доступній онлайн-платформі. Здається, що це дурість та нікому ваш мем не потрібний. А ось іншим митцям так не здавалося.

– Відома гіфка з веселковим котиком була продана майже за 580 000 доларів.

NFT | NyanCat | Buro.MT

– Картину Banksy підпалюють у прямому етері, щоб продати її цифрову версію втричі дорожче!

NFT | banksy | Buro.MT

– Картинка з тисячі різних ілюстрацій художника Beeple була продана за рекордні 69,3 млн доларів.

NFT | beeple | Buro.MT

Історії про продаж цифрового мистецтва лише набирають обертів. Усе це не без допомоги крипти та блокчейну. Так, блокчейн — це не тільки біткоїн, тому його ніколи не пізно буде вивчати.

NFT-токен та блокчейн: як це працює?

Авторські права та безпеку на цифрові зображення забезпечує технологія блокчейн. Вона захищає цифрові зображення, що публікуються на онлайн-платформах у вигляді NFT-токену.

NFT (non-fungible token) — це електронний сертифікат на унікальність будь-чого в інтернеті. Гіфки, іллюстрації, пісні та навіть товари. Цей токен створює їх вартість на онлайн-платформах.

Завдяки блокчейну продаж підроблених токенов практично неможливий. Передача прав та продаж є цілком безпечними та піддаються перевірці. Проте це не означає, що вашим зображенням не можна користуватись. Його так само можна завантажити, підроблювати та шерити. Проте саме NFT вкаже, яка версія є оригінальною.

Покупці та продавці, як і раніше, можуть залишатися анонімними або під псевдонімами.

Цікаво, що NFT-токени існують вже 10 років. Та лише у першій половині 2021 року відбувся справжній бум.

Разом з тим, виходять тисячі мемів, які висміюють таку тенденцію та згодом також продаються на аукціонах. Так зробив й Ілон Маск.

https://twitter.com/elonmusk/status/1371549960030842893

Він створив короткий джингл про NFT та виставив його на продаж як NFT. Маск навіть отримав пропозицію у мільйон доларів, проте залишив джингл собі:)

Чи є цікаві українські NFT-проєкти?

Українці також вхопили цю хвилю та виставили на аукціон круті роботи:

Сільпо.

На онлайн-платформі Open Sea з’явилися зображення продуктів мережі «Сільпо». Діджитальний гречаний багет, просекко Власного імпорту, цукерки власної кондитерської, фермерська буррата та яйця від курочок вільного випасу. Вартість NFT-токену дорівнює реальній вартості продуктів у магазині.

NFT | silpo | Buro.MT

Доречі, нещодавно маркетингове агентство Buro.MT спільно з Cage-Free Alliance запустили проєкт «Яйкос-френдлі». Проєкт спрямований підтримати звільнення курочок з кліток. Позначки можна побачити вже сьогодні в супермаркетах «Сільпо»:

https://cases.media/news/buero-mt-rozrobili-koncepciyu-yaikosfriendly-biznesu

Гордон.

Цілком логічно, що після одягу та цукерок «Гордон у шоколаді» з’явився й цифровий двійник Гордона. Київські художники виставили на продаж відео (звичайно ж NFT-токен), де Гордон знищує ворогів одним лише поглядом.

NFT | gordon | Buro.MT

Yardonalds.

Крипто-заклад, у якому можна придбати пиріжок з капустою або картоплею. Усе на твій смак та електронний гаманець.

NFT | yardonalds | Buro.MT

Метою цієї пиріжкової є створення доступного арту для всіх бажаючих. Адже актуальне мистецтво — не привілегія. Стати колекціонером можна за ціною пиріжка.

Як бізнесу почати заробляти на NFT-токенах?

По-перше, це чудовий інфопривід.

Створюючи зі свого продукту токен, ви звертаєте увагу великої кількості людей. Про вас пишуть ЗМІ та це лише посилює технологічний імідж бренду. Інфопривід приносить максимальну користь, коли бренд реагує швидко. Тому необхідно починати такий проєкт уже сьогодні, адже завтра це може стати неактуальним.

Гроші ніколи не були на першому місці, але й ніколи на другому. Це означає, що вже зараз ви можете зробити NFT-проєкт під конкретну авдиторію та ще й заробити на цьому. Купувати такий арт можливо лише за крипту, а тому легко визначити потенційних покупців. Це IT-направлені люди з яскравими технологічними смаками, які люблять ексклюзивні речі. Крім цього, на фоні побоювання до інфляції токени стають чудовим інструментом для інвестицій.

Разом з нашими клієнтами ми вже готуємо декілька таких проєктів. Адже реагування на подібні тренди є невід’ємною частиною стратегічного розвитку компаній. Якщо ви також зацікавлені у подібних проєктах, які піднімуть імідж вашого бренда — велкам ту зе Buro.MT!