Як?
Намагаючись здаватися послідовним та раціональним, він охоче розповідатиме про свій досвід, критерії вибору, поділиться порадами. І, більше того, до цих порад хтось з оточення обов’язково дослухається. Дослухається теж не раціонально, а емоційно.
Люди думають одне, говорять друге, а вчиняють ще інакше. Це наша реальність, особливостей якої ми в жодному разі не беремось заперечувати.
Тож наша робота полягає не просто у тому, щоб зафіксувати, що говорить чи робить представник цільової аудиторії. Наше завдання – виявити, чому він говорить саме так, ким хоче здаватися, якою логікою керується в житті, що його драйвить та стримує. Наше завдання – віднайти інсайти!
Інструменти пошуку споживацьких інсайтів
Ми не обмежуємося просто спілкуванням віч-на-віч чи у групі, а перебуваємо у пошуках відповідей на запитання: «Хто вони – наша цільова? Які вони? Як мислять?». І задаємося цими питаннями на усіх етапах реалізації проекту.
Як ми цього досягаємо?
За допомогою комплексу інструментів, зокрема:
– Аналізу фото- та відео-матеріалів споживачів;
– Перегляду та аналізу акаунтів у соціальних мережах (звісно ж, за згодою учасників );
– Щоденникам учасників та напівструктурованим бесідам на етапі підготовки до фокус-групи;
– Індивідуальним карткам та міні-анкетам на групах;
– Широкому спектру психологічних методик (семантичні, асоціативні, персоніфікаційні, колажування та багато інших);
– І звісно ж, завдяки експертизі наших співробітників та командній роботі.
План-мінімум – 3 фокус-групи (по 6-8 учасників). Це дозволить зосередитися на ядрі цільової аудиторії та охопити суміжні, не менш цікаві, категорії споживачів.
Варіанти розподілу учасників по групах:
– Стать та/або вік;
– Споживання різних брендів та категорій продуктів;
– Потенційні та реальні споживачі/користувачі;
– Інші характеристики, які будуть важливими саме для вас та вашого продукту.
Питання, відповіді на які ми знайдемо разом з вами та вашим споживачем
Реалізуючи проєкти з нами, ви зможете:
– Ще краще відчути свого споживача (реального чи потенційного);
– Побачити, як він розмірковує, якою логікою керується, і чи наявна логіка в його діях взагалі ;
– Виявити інсайти щодо його мислення, декларацій, поведінки та споживання;
– Визначити поведінкові сценарії та ситуації їх прояву;
– З’ясувати, як споживач використовує продукцію чи послугу. І чи відповідає це Вашим уявленням та очікуванням;
– Сформувати «аватар» (персону) споживача – портрет того, до Вам варто звертатися при створенні та просуванні продукту/послуги.
«Аватар» споживача
Вам буде значно комфортніше догоджати конкретній Поліні чи Владиславу, ніж абстрактним 50% жінок чи чоловіків. Але (!) роль кількісних показників при формуванні аватару ми в жодному разі не заперечуємо. Адже кількісні дані стануть в нагоді при створенні найбільш влучного «аватару»
Так, ми розуміємо, що не тільки зміст, а і форма є важливою!
Тож за результатами реалізації проекту ви отримаєте:
Зустрічі, брифінги, презентацію та спілкування з командою наших фахівців. Під час проведення фокус-груп модератор не залишається наодинці, адже наша командна робота починається ще в полях. Ми працюємо в команді! Співставлення поглядів та синергія підходів забезпечують створення максимально різнобічної картини, яка допомагає у досягненні вашої мети.
Ми знаходимося у постійному тісному контакті. Захоплюємося вашим продуктом та вашим бізнесом, надихаємося вашими цілями.
Конструюємо унікальний дослідницький продукт саме для вас, з урахуванням ваших завдань тут і зараз. Ми переймаємось глибиною та корисністю інформації від визначення завдань проекту до останньої крапки у презентації. І далі… з гордістю слідкуємо за вашими ринковими перемогами!
Дякуємо за перегляд і за ваші вайбс:)