Звичайно, найпростіший спосіб мотивації працівників — фінансовий. Конкурентна зарплата, річні бонуси та премії за робочі досягнення. Однак цей вид заохочення співробітників не завжди ефективний, оскільки не для всіх гроші — ключовий фактор мотивації.
HR-фахівці говорять про важливість для співробітників таких нематеріальних речей, як похвала та визнання, почуття причетності, доброзичлива атмосфера в колективі, збереження балансу «робота / життя», можливості займатися улюбленим хобі. Для всього цього й необхідний внутрішній PR.
Існують різні види внутрішнього PR (також його називають корпоративним PR). Деякі з них мають на увазі матеріальне заохочення співробітників, а деякі — емоційну мотивацію. І в першому, і в другому випадку креативний підхід робить мотивуючі заходи більш ефективними.
1. «Плюшки»
Один з методів матеріальної мотивації співробітників — так звані «плюшки»: оплата навчальних курсів, спортивних абонементів, квитків на концерти, розважальні івенти тощо. Цей, здавалося б, приземлений вигляд мотивації також може стати ефективним інструментом внутрішнього PR при креативному підході. Наприклад, компанія може організувати власний освітній хаб або бібліотеку, на постійній основі проводити спортивні заходи для співробітників, індивідуально підходити до преміювання працівників, підбираючи важливі для кожного або тематичні подарунки.
2. Внутрішньокорпоративна комунікація
Класична «іпостась» внутрішнього PR — це корпоративна комунікація всередині компанії. Внутрішні видання, сайт для співробітників, корпоративна соціальна мережа, корпоративні ньюс-леттери, привітання співробітників, корпоративні блокноти, щоденники тощо — все це допомагає згуртувати колектив, інформувати працівників про те, що відбувається в компанії, формуючи почуття причетності до спільної справи. Однак сухий формальний підхід «для галочки» в цьому випадку буде малоефективним. І завдання піарників — зробити комунікацію цікавою, креативною і при цьому наповненою цінностями бренду.
3. Корпоративні заходи
Особливий вид внутрішнього PR — корпоративні заходи. Це можуть бути звичні для всіх святкування Нового року, неформальні мотиваційні тренінги (наприклад, корпоративний квест), колективні виїзди на природу, тематичні події та корпоративні традиції: наприклад, звичай відзначати день народження компанії певним чином. Грамотно організований корпоративний захід — не тільки відпочинок і розвага для співробітників, але й інструмент створення внутрішнього іміджу компанії та формування корпоративних цінностей.
Бюро Маркетингових Технологій з радістю допоможе вам в організації внутрішнього PR — від створення концептів і оформлення матеріалів корпоративної комунікації до розробки ідей, сценаріїв і власне проведення івентів компанії (у нашої івент-команди великий досвід в організації різних корпоративних заходів).
Дякуємо за перегляд і за ваші вайбс:)