Фахівці дослідницького департаменту Бюро Маркетингових Технологій провели комплексне дослідження, результати якого лягли в розробку бренд-концепту нового торгово-розважального центру.
РОЗРОБКА
Розробка базувалася на 3-х ключових факторах:
-Потреби цільової аудиторії
-Відбудова від конкурентів
-Entertainment-якір ТРЦ
1.Вишневе – одна з найбільш динамічно забудовуваних приміських зон. Основна аудиторія тих, хто купив квартири, – молоді сім’ї з дітьми. Дефіцит освітніх і розважальних майданчиків у цьому ареалі великий.
2 Конкурентна пропозиція існує, переважно, у вигляді дискретних пропозицій: окремо супермаркет, окремо дитячий клуб. Місць для сімейного відвідування практично немає.
3. ТРЦ становить єдиний комплекс з унікальним (навіть для Києва) ландшафтним Квітковим парком.
ПОЗИЦІОНУВАННЯ
Ми запропонували клієнту 5 назв, що відображають ці 3 ключові фактори позиціонування.
Під час спільних консультацій зупинилися на назві “ParkSMall”, вона ніби грається з клієнтом, запрошуючи, залежно від його сьогоднішніх потреб, до Парку з Молом (розважитися) або до Молу з Парком (зробити шопінг).
Семантика:
Park – англ. “парк”.
Mall – англ. “торговий центр” і “променад”.
Small – англ. “маленький”.
Гра слів, яка має на увазі кілька значень: “park’s mall” – ТЦ у парку, променад у парку; “park small” – невеликий парк; окремо “small” – маленький, можна віднести і до самого ТЦ, затишний невеликий ТЦ.
НЕЙМІНГ
– Назва цікава грою і варіативністю прочитання.
– Ідеально позиціонує ТЦ.
– Незважаючи на багатошаровість смислів легко читається і запам’ятовується.
– Гармонійний графічний малюнок, який можна цікаво обіграти в логотипі.
Розроблене візуальне рішення відображає позиціонування ТРЦ РarkSmall – місце, де можна не тільки здійснювати покупки всією сім’єю, розважити і зайняти корисною діяльністю дитину на цілий день. А й відвідати чудовий і унікальний Квітковий парк.
Сподобалось?
Дивитись ще
Alliance Development
Хмельницька обладміністрація