Фахівці дослідницького департаменту Бюро Маркетингових Технологій провели комплексне дослідження, результати якого лягли в розробку бренд-концепту нового торгово-розважального центру.

РОЗРОБКА

Розробка базувалася на 3-х ключових факторах:

-Потреби цільової аудиторії

-Відбудова від конкурентів

-Entertainment-якір ТРЦ

 

1.Вишневе – одна з найбільш динамічно забудовуваних приміських зон. Основна аудиторія тих, хто купив квартири, – молоді сім’ї з дітьми. Дефіцит освітніх і розважальних майданчиків у цьому ареалі великий.

2 Конкурентна пропозиція існує, переважно, у вигляді дискретних пропозицій: окремо супермаркет, окремо дитячий клуб. Місць для сімейного відвідування практично немає.

3. ТРЦ становить єдиний комплекс з унікальним (навіть для Києва) ландшафтним Квітковим парком.

ПОЗИЦІОНУВАННЯ

Ми запропонували клієнту 5 назв, що відображають ці 3 ключові фактори позиціонування.

Під час спільних консультацій зупинилися на назві “ParkSMall”, вона ніби грається з клієнтом, запрошуючи, залежно від його сьогоднішніх потреб, до Парку з Молом (розважитися) або до Молу з Парком (зробити шопінг).

Семантика:

 

Park – англ. “парк”.

Mall – англ. “торговий центр” і “променад”.

Small – англ. “маленький”.

 

Гра слів, яка має на увазі кілька значень: “park’s mall” – ТЦ у парку, променад у парку; “park small” – невеликий парк; окремо “small” – маленький, можна віднести і до самого ТЦ, затишний невеликий ТЦ.

НЕЙМІНГ

– Назва цікава грою і варіативністю прочитання.

– Ідеально позиціонує ТЦ.

– Незважаючи на багатошаровість смислів легко читається і запам’ятовується.

– Гармонійний графічний малюнок, який можна цікаво обіграти в логотипі.

 

Розроблене візуальне рішення відображає позиціонування ТРЦ РarkSmall – місце, де можна не тільки здійснювати покупки всією сім’єю, розважити і зайняти корисною діяльністю дитину на цілий день. А й відвідати чудовий і унікальний Квітковий парк.

 

Сподобалось?

Дивитись ще