КЛІЄНТ

Home Food — більше ніж корм. Це їжа людської якості для особливих частинок родини. Преміальний клас від українського виробника. 

ЗАДАЧА

Розкрити весь потенціал бренда, донести цінність до споживача через маркетингові атрибути та позиціонування.

theme

ДОСЛІДЖЕННЯ

Ми підготували детальний аналіз ринка. Перевірили всіх конкурентів, як вони будують своє УТП і переваги. Визначили цінові сегменти та як вони комунікують з клієнтами. 

 

ПОЗИЦІОНУВАННЯ

На стратегічній сесії ми розглянули результати дослідження та визначили основну таргет групу. Але що можна їй запропонувати?

 

Ми пропонуємо їй наш рецепт піклування.

Ми сім’я з хвостиком. Ми завжди можемо порадити, підтримати та підказати, бо вже виховали й продовжуємо ростити своїх хвостатих.

БРЕНД-СТРАТЕГІЯ

Вивели головні дві цінності на яких будемо будувати бренд.

 

Сім’я

Індивідуалізм

Усі сім’ї мають різну кількість лап, з різними характерами та смаками. Але однаково люблять ці лапи й хочуть для них найкращого.

АТРИБУТИ БРЕНДА

  1. Сімейне виробництво.
  2. Відповідальні за піклування.
  3. Індивідуальний підхід.
  4. Нововведення та постійний пошук.
  5. Найвищий ступінь піклування — враховувати особливості.
  6. Віримо, що всі тварини мають характер та змінюють життя.
  7. Соціально активні.

СЛОГАН 

МИ ГОТУЄМО ДЛЯ РОДИН З ХВОСТИКОМ!

ЗМІНИ

Нове позиціонування вимагало змін у ціновій політиці. Навіть у дослідженнях ми зустрічали думки: «занадто дешево, щоб цей склад був правдою», «неможливо купити гарний корм за маленьку суму».

Влучно дякуємо!

Алі Назар
— Creative Director
Алі Ніна
— Strategist

Дашенко Дар'я
— Copywriter
Киченко Уляна
— Data analyst