КЛІЄНТ

Бізнес нашого клієнта належав до широкої категорії рітейлерів комп’ютерної техніки, що була у використанні. Весь конкурентний сегмент виглядав занадто одноманітно та беземоційно. Продукт категорії не викликав довіри та не сприймався таким, що вартує поваги. Тож наш клієнт так само стояв у довгій черзі за досить скупу увагу споживачів.

ЗАДАЧА

Хтось з видатних казав: «Маленькі цілі не запалюють серця». Тож на стратегічній сесії наш клієнт затвердив свою велику мету: «Хочемо, щоб якісний ноутбук був у кожній українській родині!».

І це миттєво запалило наші серця.

 

ПОЗИЦІЮВАННЯ

З такою яскравою метою «картина світу» майбутнього бренду склалася дуже швидко і чітко. ChipChip — це сучасний бренд зручних онлайн/офлайн магазинів ноутбуків, що прагне забезпечити кожного клієнта надійною та якісною комп’ютерною технікою світових брендів за справедливою ціною.

Ми опрацювали існуючу аудиторію та розробили сучасний аватар ідеального клієнта. Для комунікації з ним створено новий образ: дбайливий та комунікабельний знайомий, який завжди порадить, як обрати якісну техніку за розумний прайс.

Відтепер продукт сприймається не “Б/Ушним”, а “достуним, екологічно-свідомим та якісним”, адже на техніку ChipChip дається така сама гарантія, як і на нову.

Створивши нову платформу бренду та динамічну дизайн-систему, трансформували цей бренд для роботи в сучасному конкурентному офлайн та діджитал-середовищі.

НЕЙМІНГ

Добра справа потребує доброго імені. Тому бренд отримав влучне і звучне ім’я ChipChip.

Chip — це електронна мікросхема, що є складовою частиною кожного ноутбука, комп’ютера чи будь-якого іншого електронного пристрою. Слово «сhip» також співзвучне із «cheap» — «недорогий» з англійської, «доступний», але нами це слово безпосередньо не використовується. Ми ніби запрошуємо в свою гру слів. Це гра, але ціни в ній — всерйоз низькі.

ЛОГОТИП

І яка ж добра справа без свого героя, турботливого та доброго? Цим героєм став наш ChipChip, доброзичливий усміхнений  комп’ютерний чіп 🙂

Це — символ доступності комп’ютерної техніки, що стане вірним і надійним помічником в кожній родині.

В основі графічної метафори логотипу лежить плата мікросхеми. З контурами-контактами, з очима та вустами емоційний образ доброзичливої посмішки (смайлика) одночасно стає і логотипом, і маскотом (персонажем) бренду.

 

МАСКОТ

Логотип розроблявся динамічним, тобто таким, що в процесі комунікації може набувати додаткових форм та змістів, зберігаючи свою впізнаваність. Тому, залежно від комунікаційної задачі та носія, на якому він застосовується, наш ChipChip приймає будь-які композиційні та емоційні конфігурації.

Простими словами, ChipChip може стати будь-яким героєм в будь-якій ситуації. Може бути стікером, набором емодзі, асистентом на сайті, героєм мультсеріалу, воблером в офлайн-магазині, та, власне, будь-яким носієм фірмового стилю.

 

ТИПОГРАФІКА

Типографічною частиною логотипу ChipChip та основним шрифтом стала ультрасучасна українська варіативна гарнітура KyivType.

 

КОЛЬОРОВА ПАЛІТРА

В основу айдентики покладена динамічна контрастна палітра з 2 основними кольорами (крім чорного та білого): шартрезним (основним) та пурпурним (акцидентним).

 

Доброзичлива посмішка нашого героя стає наскрізним елементом всієї візуальної комунікації.

У всіх носіях фірмового стилю завжди присутні ключові елементи логотипу — очі-контакти у верхньому правому кутку + посмішка в нижньому лівому.

Будь-який формат стає відображенням логотипу і, крім своєї основної функції, виконує своє комунікаційне завдання — демонструє, що ChipChip поряд.

 

Влучно дякуємо!

Влад Посад

Віктор Коновалов

Тарас Бондарчук

Анастасія Мартиненко

Ніна Алі

Назар Алі