Алі Назар — Creative Director
Алі Ніна — Strategist
Лукавенко Світлана — Analyst
КЛІЄНТ
ВГО Магнолія стає Організацією захисту дітей Магнолія
Наш бренд – перше, що спадає на думку пересічному українцю, коли мова йде про пошук дітей. Ми маємо довіру батьків, дітей та сімей, завдяки досвіду, комьюніті однодумців та інструментальному підходу
І також ми маємо довіру партнерів – проєктні зв’язки з великою екосистемою державних органів та міжнародних організацій.
ЗАДАЧА
Розробити новий стиль, тим самим привернути увагу до важливої справи, збільшити видимість організації та допомогти їй наповнювати ресурс довіри. Бо від взаємодії з суспільством залежить велика часточка успіху в пошуках.
МІСІЯ БРЕНДУ
Всебічно та ефективно забезпечувати результативний захист дітей.
ЦІННОСТІ
Наша ідеологія – найбільш ефективне поєднання 2-х сил: організація як ефективна структура та організація як технології та інструменти результативного захисту дітей.
Тому наші цінності – це:
МЕССЕДЖІ
Ми – дитиноцентричні.
Ми – одна з найбільш відомих організацій України, яка опікується дітьми.
Нас знають і нам довіряють.
Щоб залучати велике коло громадськості, всіх свідомих українців у це поле захисту дітей, у нас є свої та партнерські медіа-ресурси для того, щоб бути видимими та формувати інформаційний порядок денний у сфері організації захисту дітей.
TONE OF VOICE
З дітьми на “Ти”, з дорослими на “ви”. Ми – дуже близький бренд для сімей. Оскільки на час пошуку дітей ми стаємо наче членами сім’ї.
Репутація – наш головний актив. Безпека дитини – завжди наріжний камінь і головний принцип нашої діяльності.
Тому tone of voice із нашими партнерами – це спокійна впевненість, професіоналізм, експертна позиція, розважливість, надійність. Це завжди фаховий діалог. Це завжди ділова, офіційна мова, але з пред’явленням нашої експертизи та надбань багаторічного досвіду.
В комунікації ми чутливі, але розважливі. Привертаючи увагу до проблем чи ситуацій ми надаємо деталізовану інформацію для розуміння, але не для смакування.
ЛОГОТИП
Організація захисту дітей Магнолія виконує пошук та забезпечує захист дітей по всій Україні.
Її логотип передає сучасну, технологічну присутність організації, яка завжди на зв’язку і на сторожі безпеки дітей.
Логотип Організації захисту дітей Магнолія — класичний комбінований логотип.
У логотипі застосовується типографіка e-Ukraine Medium.
Логотип поєднує образ квітки з чотирма пелюстками – як символ турботи й довіри – та хвилі зв’язку, що натякають на цифрову присутність і відкритість. Замість однієї пелюстки ми поставили “вайфай-сигнал”, що візуально завершує форму кола – як символ цілісності та досвіду.
КОНФІГУРАЦІЇ ЛОГОТИПУ
Логотип має кілька конфігурацій, що спрощує його використання на різних площах. Але, окрім цього, він потребує дбайливого ставлення та константно-незмінного тиражування.
АЙДЕНТИКА
Колірна гама складається з відтінків фіолетового, рідко використовується білий у якості фону.
Вони мають декілька відтінків, що використовуються для стилетворчих елементів, колірних акцентів у тексті тощо
ТИПОГРАФІКА
e-Ukraine — сучасна та інклюзивна беззасічкова гарнітура, розроблена Міністерством цифрової трансформації
та використовується у державних додатках.
Її використання в брендингу Служби захисту дітей Магнолія натякає на міцну співпрацю організації та її суббрендів з Міністерством цифрової трансформації України.
СТИЛЕТВОРЧИЙ ЕЛЕМЕНТ
Основним стилетворчим елементом є хвилі зв’язку, які при симетричному відображенні утворюють букву “М”. Вона може бути як контурною, так і суцільною та розміщується у якості фонового елементу або обрамлення. Композиційно мають бути розташовані так, аби спрямовувати динаміку зчитування елементів на макеті.
Колірна гама елементів має багато варіантів з різними відхиленнями насиченості та яскравості.
Влучно дякуємо!
Еліна Слободянюк — Guest Copywriter
Ремезовська Олена — Designer
Сподобалось?
Дивитись ще
Alliance for Public Health
Пакунок маляти