Алі Назар — Creative Director
Алі Ніна — Strategist
Лукавенко Світлана — Analyst
КЛІЄНТ
Detailing Korrupciya звернулися до нас із запитом на розвиток бізнесу та його систематизацію. Наш аналіз підтвердив: бренд виріс, вийшов на новий рівень і потребував оновлення.
Ми запропонували повний ребрендинг, але клієнт наполягав на збереженні назви. Це стало для нас не лише викликом, а й можливістю зробити процес ще цікавішим.
ЗАДАЧА
Наша робота полягала в тому, щоб зберегти впізнавані атрибути, але водночас упорядкувати їх і підняти на новий рівень. Ми зосередилися на змістовому наповненні, а також розробили контент-стратегію для соцмереж.
ДОСЛІДЖЕННЯ
Ми розпочали з конкурентного аналізу ринку детейлінгу, а головне — вивчення його клієнтів: Customer Journey та User Experience.
Що їх мотивує? Чим вони живуть? Що для них означає автомобіль? Чому обирають детейлінг-, а не звичайну мийку чи хімчистку?
Відповіді на ці запитання привели нас до важливого відкриття.
ІНСАЙТ
Для клієнтів автомобіль — це не просто засіб пересування, а відображення їхньої особистості. Це частина їхнього «я», спосіб продемонструвати статус і увагу до деталей. Вони готові інвестувати в ідеальність, навіть якщо це виходить за межі раціонального підходу.
РОБОТА З ІНСАЙТОМ
Наш бізнес уособлює детейлінгове бачення світу: кожна деталь має значення, кожен штрих доведений до ідеалу. Ми працюємо для людей, які прагнуть бути найкращими у всьому — від кар’єри до зовнішнього вигляду. Вони перфекціоністи, відмінники за природою, і їхнє авто — продовження цієї філософії.
БРЕНДИНГ
На основі отриманих ресерч-даних, сформували позиціонування та наше бачення детейлінгу.
Ми в KORRUPCIA розуміємо детейлінг не як послугу, а як НАЙВИЩУ СТУПІНЬ ЯКОСТІ будь-якої послуги по догляду за авто. Будь то мийка, химчистка чи поклейка кузова плівкою.
ПОЗИЦІОНУВАННЯ
— Продуктове: Усі послуги з догляду за авто в одному місці.
— Маркетингове: Компанія, що піклується про автомобілі людей.
ЗАКЛАДЕНА ЦІННІСТЬ
Не просто місце для вдосконалення авто, а справжнє ком’юніті. Тут ти серед своїх. Тут реалізовують твої бажання, пропонуючи послуги бездоганної якості. Тут тобі реально ок.
МІСІЯ
Формувати культуру детейлінгового бачення світу, адже краса ховається в деталях.
ВОРОГИ БРЕНДУ
— Нерозуміння, що таке детейлінг.
— Байдужість до стану авто, формальний догляд за ним.
TONE OF VOICE
Легке, дружнє та водночас коректне спілкування з великою часткою гумору.
Попри зовнішню доступність, ми даємо зрозуміти, що далеко не такі прості. Як і наші клієнти.
Також Korrupcia — це культура закритого клубу. Ми підтримуємо атмосферу довіри та конфіденційності. Якщо розповідаємо історію клієнта, то лише з його дозволу.
ЯК KORRUPCIA ВИГЛЯДАЛА ДО РЕБРЕНДИНГУ
СТРАТЕГІЧНІ РІШЕННЯ
— Ренеймінг: Ми все ж таки торкнулися недоторканного і трохи покращили звучання — Detailing Korrupciya. Ми скоротили назву до — Korrupcia, латиницею. Відмовилися від абревіатури DK.
— Репозиціонування: Вийшли за межі детейлінгу, створивши ще більший комплекс. У рубриці People and Cars ми розкриваємо нову концепцію — детейлінг не лише для машин, а й для життя. Допомога в ДТП, страхування, кліринг, організація розваг. Усе це — про людей і їхній комфорт.
ЯК ЦЕ БУДЕ ЖИТИ
З огляду на системний ребрендинг і стратегічні рішення ми розробили логотип, айдентику та унікальні рішення, заклавши в них нові сенси.
ЛОГОТИП
Символьна частина логотипу — дві симетрично поєднані ланки, що символізують зв’язок авто та його власника. Яскравий помаранчевий колір знака підкреслює енергійність і дієвість.
КОЛЬОРИ
Основна гама складається з одного кольору та монохромів різної яскравості. Основні кольори: PANTONE 424C та ASPHALT GRAY, які викликають потрібні емоції у споживача.
СТИЛЕТВОРЧІ ЕЛЕМЕНТИ
Ми додали динаміку в айдентику, щоб підкреслити енергію, яку транслює бренд.
Також на основі всіх напрацювань ми розробили комунікаційну стратегію. Адже бренд чудово почувається у соцмережах і може використати весь їхній потенціал.
ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ
Головна мета стратегії — познайомити ЦА з оновленою KORRUPCIA та закріпити ключові меседжі. А покрокова інструкція щодо форматів допоможе детейлінгу реалізувати це без відхилення від позиціонування. Залишивши по собі ВАУ-ефект.
САЙТ
ІВЕНT-ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕБРЕНДИНГУ ДЛЯ КЛІЄНТІВ ТА ПАРТНЕРІВ
ХОЧЕШ ТАК САМО? ПИШИ
Влучно дякуємо!
Еліна Слободянюк — Guest Copywriter
Ремезовська Олена — Designer
Ганна Задирайко — SMM Assistant