КЛІЄНТ
Українська фармацевтична компанія «Артеріум». Представлена на ринку з 2005 року і має власну лінійку оригінальних препаратів.
ЗАДАЧА
Одягти препарат в гарний наряд і представити всім лікарям у рекламній кампанії, що передасть головні УТП.
ПОЗИЦІЮВАННЯ
Новий дизайн упаковки та слоган для рекламної кампанії препарату «Тіоцетам» символізує відродження та чіткість, адже препарат допомагає пацієнтам відновити пам’ять, концентрацію та увагу. «Тіоцетам» призначають пацієнтам з хронічною ішемією головного мозку, щоб привести до ладу когнітивні функції.
«Тіоцетам» – золотий стандарт відродження когнітивних функцій.
ДИЗАЙН
Ключовим візуальним образом стало зображення вогняного фенікса – птаха, здатного на повне відновлення. Так само, як і ця міфічна істота, “Тіоцетам” в дійсності повертає людині втрачені сили та здібності.
РЕЗУЛЬТАТ
Терапевти, сімейні лікарі та неврологи — прескрайбери “Тіоцетама” — отримали нагадування про препарат, що існує на ринку вже 12 років. Оновлення рекламного образу дозволило наново підкреслити дію вже відомої їм речовини.