КЛІЄНТ

До нас постукав харківський забудовник Alliance Development. В історичному центрі він створив Concept house — Futurium. Один єдиний у своєму роді. Проєкт був дійсно унікальний, а дім випередив свій час. Залишалося зрозуміти, як донести цю цінність для клієнта. Тут вже і почалися високі технології маркетингу.

ЗАДАЧА

Зібрати докупи всю концептуальність, унікальність і актуальність Futurium. Перетворити всі привілеї та цінності продукту на реальну маркетингову стратегію, що буде працювати навіть у 3021 році. Розробити рекламу, яку побачать навіть на Марсі та будуть пам’ятати нащадки.

 

ДОСЛІДЖЕННЯ

А що там у конкурентів? Будь-яке дослідження починається з цього питання. Нам треба було дізнатися чому люди повинні обрати саме нас. Відповідь для засновників очевидна: «Наш продукт унікальний». Для маркетологів трохи складніша — що саме робить нас унікальними.

ЦІЛЬОВА АВДИТОРІЯ

Щоб зрозуміти нашу особливість, треба дізнатися для кого ми повинні стати тим самим «вау». Тому провели детальний аналіз потенційних клієнтів, клієнтів Alliance Development та тих хто купує в інших. Дослідили етнографію, звички, бар’єри, цілі. Так і народився портрет цільової авдиторії — Ян. Це був чоловік, що прийшов на глибинні інтерв’ю. І він став ідеальним прототипом для всіх покупців елітної нерухомості у серці Харкова.

ІНСАЙТ

Наша цільова живе в успіху, який вони будували роками своїми руками. І їх планка тільки росте, вони хочуть найкращого для себе і своєї сім’ї. Тож квартири, які вони купують мають підкреслювати їх статус і зробити їх на голову вище «звичайних» людей. Їм важливо, щоб їх оточували такі ж статусні люди. Але зазвичай такі люди обирають нерухомість за містом. Тож для них ми створимо життя, як за містом, у самому центрі.

 

Concept House «Futurium»

ПОЗИЦІОНУВАННЯ

Зібравши всю інформацію, ми приступили до розробки позиціонування бренда. Житло у Futurium — це гарантія щасливого майбутнього вже сьогодні. Унікальний авторський дім

у тихому центрі Харкова. Особливою родзинкою стали вілли. Квартири з терасами є лід-магнітом, що буде драйвити людей жити саме в цьому будинку. А як приємний бонус, з нами ти станеш культурною та історичною цінністю Харкова. Об’єднаємо минуле та майбутнє задля тебе.

 

ДІМ У ЦЕНТРІ МАЙБУТНЬОГО

 

Наша комунікація керується логікою та філософією. Ми не кажемо, що «усі наші матеріали високої якості, тому будинок простоїть довго». Ми кажемо, що «ми побудували цей будинок для майбутнього ваших дітей та дітей їх дітей. Ці вікна дерев‘яні в алюмінієвому корпусі. Українська осока, що росте за 300 км від Харкова».

theme

АЙДЕНТИКА

Підкреслити все, що обговорили візуально. Стильна обгортка повинна стати нашою другою мовою. Для більшості макетів використовується дві колірні палітри поєднань брендових кольорів. Для комунікації Futurium використовується типографічна швейцарська гарнітура Helvetica у накресленні Roman.

theme
theme
theme
theme
theme
theme
theme
theme
theme

РЕКЛАМА

Для рекламної кампанії ми трансформували наш слоган, додали йому емоцію і заклик, який буде мотивувати Яна обрати нас.

«Живи у центрі майбутнього» — від цього меседжа розвинули маніфест.

 

РЕЗУЛЬТАТ

Наші білборди висіли в центрі Харкова. А Futurium здобув собі нових клієнтів, що тільки й мріяли жити в тому світі майбутнього. Тепер в історичному місці Харкова на одну значну історію більше.

 

theme

Влучно дякуємо!

Алі Назар
— Creative Director
Алі Ніна
— Strategist
Домченко Влада
— Art Director
Ковтун Влад
— Creative Team Lead

Кулібаба Світлана
— Senior Account Manager
Кузьменко Поліна
— Middle Designer
Поп Сабіна
— Middle Designer