Навіщо мені медіакампанія?

  • якщо є бізнес:)
  • якщо потрібно збільшити контакт з ЦА і наростити знання;
  • якщо потрібно збільшити продажі;
  • якщо розраховуєш на стратегію, а не на випадок;
  • якщо конкуренти вже підкорюють медіапростір;

Що ми пропонуємо?

  1. 1. Медіастратегія
  2. 2. Медіапланування
  3. 3. Аудит конкурентів
  1. 4. Підбір ефективних каналів комунікації
  2. 5. Розрахунок бюджетів
  3. 6. Аналіз кампаній
photo

Як ми розробляємо медіакампанії? Декілька етапів для ефективного запуску

sticker
1. Шукаємо ядро цільової
Дослідимо найпотаємніші куточки медіаринку та підглянемо таємні медіаплани конкурентів. З фактів та цифр намалюємо портрет цільової авдиторії, яку потрібно буде завоювати. А головне
— дізнаємося, де ховаються гроші, що допоможуть бізнесу зростати.
2. Обираємо медіаресурси й тактику
Знаходимо актуальне містечко для твого бізнесу — платформи, що допоможуть вийти в плюс та втерти носа конкурентам. При цьому не забуваємо поглядати на портрет клієнта, бо саме він наша ціль. Дістаємо наші інструменти з валізи та будуємо прибутковий медіаформат.
3. Медіапланування
Знаємо, скільки інвестувати в рекламу, щоб отримати в рази більше. Розробляємо детальну схему, щоб реклама залишилася почутою та побаченою. Узгоджуємо реалізацію проєкту та дивимося, як медіаканали напрацьовують статус бренда та твій прибуток.
sticker
4. Прогноз прибутків
Ніяких порожніх обіцянок, лише чіткі цифри. Наші медіакампанії давно пройшли точку беззбитковості — ми вирішуємо бізнес-задачі та робимо кишені повними.

Які переваги медіакампаній в Бюро?

Це розголос, що змусить публіку скандувати твоє ім’я та купувати тільки в тебе. Тебе побачать на всіх сторінках мережі, бордах міста, телевізійних каналах та почують по радіо.

У результаті телефон буде розриватися від дзвінків, а покупці стануть постійними. Разом з’їмо твоїх конкурентів на сніданок.