Створення логотипу

СТВОРЕННЯ ЛОГОТИПУ

У всіх успішних компаній та брендів, незалежно від того, чим вони займаються та на якому ринку працюють, є дещо спільне. Середньостатистичний споживач з легкістю зможе впізнати (і навіть згадати!) їх логотип.

Створення логотипу — це надзвичайно важливий етап розробки бренду та одне з найскладніших і при цьому цікавих дизайнерських завдань. Сильний логотип — це квінтесенція цінностей компанії. Створення єдиного візуального символу цілого бізнесу — непростий процес, що вимагає часу та професіоналізму. Однак правильний підхід до розробки логотипу дозволяє в результаті отримати не просто красивий графічний елемент, а ефективний маркетинговий інструмент.

Незважаючи на лаконічність і невеликий розмір фінального продукту, створення логотипу — це комплексний процес, який складається з 7 етапів.

1. Створення брифу

Як і більшість креативних проектів, створення логотипу починається з формування брифу. Дизайнерський бриф — це технічне завдання на дизайн лого, результат спільної роботи агентства і замовника. В інтересах обох сторін — як можна повніше та докладніше описати всі очікування та побажання клієнта, особливості та цілі його бізнесу. Де і як буде використовуватися логотип (наприклад, на товарах або на будівлі — або і там, і там), хто цільова аудиторія бренду і конкуренти — це тільки частина інформації, яка необхідна для розробки логотипу. На даному етапі завдання агентства полягає також у тому, щоб допомогти замовнику визначитися з можливими напрямками створення логотипу.

2. Дослідження

Після збору інформації настає дослідний етап. Бачення замовника — це тільки половина бази для створення логотипу. Далі агентство самостійно вивчає ринок — конкурентів бренду, їх логотипи та айдентику, розглядає актуальні візуальні тренди в контексті конкретного проекту.

3. Розробка концепту

Створення концептів логотипу починається з визначення смислового поля та асоціацій, пов’язаних з брендом. Один з можливих підходів — формування «хмари» ключових слів, на основі яких дизайнер створює візуальні образи. Спочатку концепти «живуть» у вигляді ескізів на папері. На наступному етапі найвдаліші та найбільш релевантні брифу замовника варіанти логотипу перетворяться в чорнові варіації лого вже в електронному вигляді.

4. Створення чорнових варіантів

Відібрані ескізи логотипів відтворюються в електронному форматі (як правило, для цього використовується Adobe Illustrator, програма для роботи з векторною графікою). На цьому етапі ескізи логотипів детально опрацьовуються, знаходять різні колірні рішення, елементи. Дизайнер підбирає найкращий варіант текстової частини — можливе розташування відносно графічного знаку, її розмір, шрифт. У типографічних логотипах (які складаються виключно з тексту або стилізованого напису) дизайнери опрацьовують майже кожну букву і промальовують окремі елементи (коли це необхідно), перетворюючи просто напис в текстовий знак.

5. Оцінювання та відбір варіантів

На цьому етапі створення логотипу відбувається оцінювання всіх одержаних варіантів. Арт-директор вносить правки та рекомендації, відбраковує невдалі варіанти. У підсумку залишається близько 3-4 практично фіналізованих варіантів логотипу, які й будуть презентовані клієнту.

6. Презентація клієнту та фідбек

Найчастіше показ логотипів клієнту проходить особисто. Сама презентація, як правило, містить не просто варіанти логотипу, але і приклади їх майбутнього використання — на продуктах, в корпоративній документації, рекламних комунікаціях тощо. Також кожне лого має «легенду» — опис особливостей графічного знака, можливих його трактувань, сильних і слабких сторін. Далі доля створених логотипів залежить від клієнта. Як правило, замовнику потрібно кілька днів, щоб визначитися з фінальним варіантом логотипу та необхідними доробками.

7. Передача готової роботи клієнту

Після того, як замовник затвердив фінальну варіацію логотипу, дизайнери відтворюють знак в різних форматах (як правило, це EPS, JPEG, TIF) для різних носіїв. Часто також створюються різні колірні версії лого — повнокольорова, монохромна, чорно-біла. Залежно від логотипу може знадобитися розробка спрощеної версії — коли основна варіація має занадто багато дрібних деталей, складних для відтворення в невеликих розмірах.

Коли розроблені всі модифікації і формати логотипу, настає черга імплементації лого в рекламні продукти, корпоративну документацію тощо. Однак це завдання для абсолютно нового етапу роботи — створення фірмового стилю та інструкції з його використання. В рамках проекту по створенню логотипа робота агентства закінчується на передачі клієнту фінальних файлів.

Створення логотипу бренду — це тривалий процес, під час якого клієнт і агентство стають рівноправними партнерами. Підсумки такої роботи завжди себе виправдовують, адже результатом проекту стає продуманий, візуально бездоганний та наповнений сенсом логотип.

Хочете замовити створення логотипу? Звертайтеся!

ОБЩАЕМСЯ ТАК,
КАК УДОБНО ВАМ!