КЛІЄНТ
Міжнародна компанія Monsanto займається культивуванням та продажем насіння овочів і злаків, а також розробляє засоби для захисту агрокультур.
ЗАДАЧА
На замовлення українського представництва компанії ми розробили серію рекламних повідомлень для двох продуктів компанії: біопрепарату «ТОРК СТ» і насіння кукурудзи «Декалб».
Виходячи з позиціонування продуктів і ситуації на ринку, ми запропонували рекламне посилання і зміст комунікації для кожного з брендів.
ПРОЄКТ
Так, реклама «ТОРК СТ» розповідає про те, як саме «працює» засіб, переконуючи здебільшого раціональних представників ЦА з позиції фактів.
А рекламні повідомлення «Декалб» говорять про міжнародні стандарти якості для кожного зернятка кукурудзи. І таким чином нівелюють популярне упередження, що насіння українського виробництва гірше, ніж закордонне.
Всі матеріали об’єднує оформлення у фірмовому стилі бренду, однакова стилістика ілюстрацій і загальний тон повідомлень.
Сподобалось?
Дивитись ще
MOL’FAR
OTP Leasing